با استفاده از بیش از ۱۷۸،۰۰۰ لیست وام گرفتن در یک پلت فرم آنلاین چینی به صورت همکار (P2P) ، ما بررسی می کنیم که آیا یک مکانیسم شهرت مؤثر در وام P2P وجود دارد. نتایج تجربی نشان می دهد که وام گیرندگان با عملکرد تاریخی بهتر می توانند وامهایی با احتمال بالاتر و هزینه کمتر دریافت کنند. این نشان می دهد که وام دهندگان اعتبار وام گیرندگان را به عنوان یک سیگنال اصلی در تصمیمات وام خود می گیرند. علاوه بر این ، یک شهرت خوب می تواند احتمال پیش فرض وام گیرندگان را کاهش دهد. نتیجه می گیریم که در اعطای وام P2P ، یک مکانیسم شهرت مؤثر وجود دارد که می تواند رفتار وام گیرندگان را نظم دهد.
About Us
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua.
ضروریات تحقق سال رونق تولید
ماه اردیبهشت تبدیل خلاقیت ها و ایده های شما دانشجویان و کارآفرینان به نوآوری و محصولات تولیدی با شعار با ارائه ایده های خلاق و نوآور در زمینه طرح های تولیدی دارای توجیه اقتصادی دست در دست هم برای استقلال هر چه بیشتر کشورمان بکوشیم
شرکت کوروش صنعت هخامنش آماده دریافت ایده های خلاق شما در زمینه طرح های تولیدی دارای توجیه اقتصادی و مطالعه در این زمینه توسط کارشناسان در منوی مربوط به خدمات کارآفرینان و تولیدکنندگان
About Us
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua.