با استفاده از بیش از ۱۷۸،۰۰۰ لیست وام گرفتن در یک پلت فرم آنلاین چینی به صورت همکار (P2P) ، ما بررسی می کنیم که آیا یک مکانیسم شهرت مؤثر در وام P2P وجود دارد. نتایج تجربی نشان می دهد که وام گیرندگان با عملکرد تاریخی بهتر می توانند وامهایی با احتمال بالاتر و هزینه کمتر دریافت کنند. این نشان می دهد که وام دهندگان اعتبار وام گیرندگان را به عنوان یک سیگنال اصلی در تصمیمات وام خود می گیرند. علاوه بر این ، یک شهرت خوب می تواند احتمال پیش فرض وام گیرندگان را کاهش دهد. نتیجه می گیریم که در اعطای وام P2P ، یک مکانیسم شهرت مؤثر وجود دارد که می تواند رفتار وام گیرندگان را نظم دهد.