در سالهای اخیر ، سرمایه گذاران از طریق شیوه های زیست محیطی ، اجتماعی و حاکمیتی (ESG) ارزش شهرت شرکت ها را ارزیابی کرده اند. ریسک ESG می تواند بر فرآیندها و کنترلهای تجاری تأثیر بگذارد و می تواند ریسک مالی را افزایش داده و بقای شرکت را تهدید کند. این مطالعه به بررسی این موضوع می پردازد که آیا و چگونه شدت پوشش رسانه ای از موضوعات منفی ESG یک شرکت (اعتبار ESG ضخیم) با تلاش ممیزی و کیفیت حسابرسی همراه است. من می دانم که حسابرسان با اعمال تلاش ممیزی بالاتر ریسک تعامل مورد انتظار را که توسط شهرت ESG رنگ آمیز منتقل شده ، مدیریت می کنند. در مرحله بعد ، من مشاهده می کنم که این تلاش بیشتر با حسابرسان همراه است که احتمالاً اشتباهات مادی را تشخیص می دهند و نیاز به تعدیل دارند و اینکه اعتبار ESG ضعیف شده با اشتباهات کمتری همراه است (یعنی کیفیت حسابرسی را کاهش می دهد) همراه است. ارتباط بین اعتبار مشهور ESG و کیفیت حسابرسی در درجه اول با افزایش تأخیر در گزارش حسابرسی هدایت می شود ، نه با افزایش هزینه حسابرسی. علاوه بر این ، می فهمم که اعتبار ESG رنگ آلوده با تلاش ممیزی همراه است و کیفیت حسابرسی ضعیف را تا سه سال کاهش می دهد. نتایج همچنین نشان می دهد که تلاش ممیزی و تأثیر کیفیت ممیزی در سه مؤلفه ESG متفاوت است.