این مطالعه با استفاده از نظرات عمومی در مورد گردشگری در چین در سال ۲۰۱۰-۲۰۱۷ به عنوان شوک های برون زا برای تجزیه و تحلیل چگونگی واکنش بازار سرمایه به افکار عمومی در مورد رویدادهای گردشگری ، و چگونه روابط سرمایه گذار (IR) از شرکت های ذکر شده بر پاسخ سرمایه گذاران در صنعت گردشگری تأثیر می گذارد. ما می دانیم که شرکت های مستقر در استانهایی که در آن افکار عمومی رخ داده است کاهش قابل توجهی در بازده غیر عادی انباشته تجربه می کنند ، از این رو نشان دهنده واکنش بدبینانه سرمایه گذاران از وقایع منفی در صنعت گردشگری محلی است. علاوه بر این ، IR شرکت ها کاهش نوسانات بازار را تسهیل می کند ، و این اثر در بنگاه های خصوصی و شرکت هایی که کمتر برای تبلیغات هزینه می کنند ، مشهود تر است. این مطالعه پیامدهای مهم در سیاست ارائه می دهد. اول ، دولت و ناظران باید سیاست هایی را تدوین کنند و برنامه های عملی را برای بهبود روابط سرمایه گذار ارائه دهند. دوم ، بنگاه ها می توانند نوسانات نامطلوب قیمت سهام را با تقویت روابط سرمایه گذار خود کاهش دهند.