زمینه
در سال ۲۰۱۶ ، موسسه ما یک برنامه کمک هزینه جراحی عروقی ۵ + ۲ ساله را اجرا کرد ، به فارغ التحصیلان اقامت جراحی عمومی دو سال آموزش پیشرفته در جراحی عروق باز و اندوواسکولار. در این مطالعه ، ما از کنترل فرآیند آماری برای ارزیابی عملکرد بالینی سرویس جراحی عروقی ، قبل و بعد از اجرای برنامه کمک هزینه تحصیلی ، در یک چارچوب استفاده بلوک از اتاق عمل (OR) استفاده می کنیم.

طراحی مطالعه
با استفاده از WiseOR ، ما برای پانزده ماه قبل و بعد از اجرای بورسیه ، داده های استفاده از اتاق عمل جراحی عروق ماهانه را استخراج کردیم. بهره وری بلوک ماهانه محاسبه شد: بهره وری = (حجم کار) / (ساعت اختصاص داده شده + ۱٫۷۵ * زمان بیش از حد استفاده شده). از گزارش های مالی ، ما واحد ماهانه ارزش نسبی کار (wRVUs) و معادل بالینی تمام وقت (دانش آموزان) برای دانشکده خدمات جراحی عروقی را برای همان دوره مطالعه ۳۰ ماهه به دست آوردیم. نمودارهای کنترل I برای تجزیه و تحلیل تغییرات در بهره وری و نسبت wRVU / FTE در طول اجرای بورسیه مورد استفاده قرار گرفت. ما تغییرات ساختاری و بهره وری در بلوک را با ساختن یک نمودار ترسیم نمودار سه بعدی رمان در زمان کم مصرف در مقابل زمان استفاده بیش از حد برای هر ماه از مطالعه ، در حالی که نمایانگر بهره وری از طریق یک شیب رنگ بر اساس مثلث Delaunay است ، تجسم کردیم.

نتایج
خدمات جراحی عروقی در هر دو ساعت معمول و بعد از ساعت بعد از اجرای بورس تحصیلی افزایش معنی داری داشت. زمان بلوک کم مصرف یا کاهش یافته (P = 0.002) و زمان استفاده بیش از حد (P <0.001) پس از اجرای بورس تحصیلی افزایش یافت. اجرای بورس تحصیلی همزمان با تنوع علت ویژه خاص در بهره وری بالینی و نسبت wRVU / FTE دانشکده برای خدمات جراحی عروقی در طول دوره مطالعات همزمان بود. نتیجه اجرای برنامه آموزش بورس تحصیلی یک تغییر رو به بالا در بهره وری بلوک و درآمدزایی خدمات جراحی عروقی را نشان داد که بار اضافی کار جبران افزایش زمان بلاک بیش از حد را جبران می کند.