هدف از این مطالعه بررسی اینکه آیا ویژگیهای سندرم آسپرگر بر رفتار مصرفی اکتشافی تأثیر منفی دارد یا خیر. سندرم آسپرگر یک سندرم پیچیده اوتیسم است که منجر به محدودیت در ارتباط کلامی (غیر) کلامی مردم ، تخیل و کسب و نگهداری از تماس های اجتماعی می شود. رفتار مصرفی اکتشافی به عنوان رفتاری برای کشف و آزمایش محصولات یا خدمات جدید تعریف می شود.
About Us
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua.
ضروریات تحقق سال رونق تولید
ماه اردیبهشت تبدیل خلاقیت ها و ایده های شما دانشجویان و کارآفرینان به نوآوری و محصولات تولیدی با شعار با ارائه ایده های خلاق و نوآور در زمینه طرح های تولیدی دارای توجیه اقتصادی دست در دست هم برای استقلال هر چه بیشتر کشورمان بکوشیم
شرکت کوروش صنعت هخامنش آماده دریافت ایده های خلاق شما در زمینه طرح های تولیدی دارای توجیه اقتصادی و مطالعه در این زمینه توسط کارشناسان در منوی مربوط به خدمات کارآفرینان و تولیدکنندگان
About Us
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua.