تأثیر ارتباطات بازاریابی بر وضعیت مالی شرکت – موردی از صنعت خودروhttp:// https://parse-projects.ir/downloads/تأثیر-ارتباطات-ب…ابی-بر-وضعیت-مال/ ‎

جهت مشاهده چکیده و دانلود مقاله به صورت رایگان روی موضوعات کلیک نمائید

ایجاد همکاری با نام تجاری از طریق به اشتراک گذاری اطلاعات تجاری: نقش رسانه های اجتماعی

مقایسه رفتار آنلاین و آفلاین مصرف کننده: یک مطالعه تجربی در زمینه خرید سینما

مقایسۀ آنلاین و آفلاین جنسیت و هدف خرید در فروشگاه های اینترنتی

بررسی فعالیت های مصرف کننده در خرید آزمایشی آنلاین کالاهای لوکس: فعالیت های تصویری

بررسی دیدگاه های موجود در مورد سودمندی وجود مصرف کنندگان: مورد خرید آنلاین تلفن همراه

چارچوب پشتیبانی خرید آنلاین به منظور توصیه های اطلاعاتی

درک جامع از چشم انداز از دست دادن مالی برای افزایش اعتماد مشتری به جستجو، توصیه، صحبت مثبت و غالبا بازدید از یک فروشگاه آنلاین

چند مرحله ای از مدل مارکف پنهان مشتری انگیزه بازپرداخت مشتری در خرید آنلاین

بررسی پذیرش خرید آنلاین: یک تحلیل تجربی از خصوصیات خریداران و غیرخریداران اینترنتی

تجزیه و تحلیل تجربی از خرید آنلاین در پکن، چین

بررسی و مطالعه تجربی رفتار خرید آنلاین در مصرف کنندگان (رفتار محیطی انتخابی در محیط omni channel

تجزیه و تحلیل خرید آنلاین هواپیمای بدون سرنشین با تحلیل اثرات زیست محیطی

بررسی کیفی احساسات برندهای لوکس به منظور خرید آنلاین

بررسی رفتار و مد خرید آنلاین : کلیک کردن بر روی راه های دور کردن خستگی

بررسی اشتیاق ناشی از نشانه گذاری و علائم اختلال در اشخاص در حال خرید آنلاین  در اجرای بازی های قمار بازی آیوا   

بررسی تولید محصولات آنلاین برند محلی مورد مصرف جوانان از طریق خرید آنلاین

فروشگاه آنلاین کفش: یک فروشگاه چند منظوره برای جمع آوری کفش از سطح خیابان

بررسی شناسایی مهمترین عوامل در خرید آنلاین: چشم اندازی از هر دو گروه خریداران و کاربران سایت های تجارت الکترونیک

بررسی تاثیر رنگ در تغییر واقعیت در خرید آنلاین

آیا فروشگاه های آنلاین از طریق تعاملی از طریق ابزار مدیریت اطلاعات راهبردهای تصمیم گیری مشتریان حمایت می کنند: نتایج یک تحلیل تجربی

خرید آنلاین مواد غذایی با تفکر آینده گرا

بررسی عوامل پنهان در خرید مواد غذایی آنلاین از آمازون(مطالعه موردی: مواد معدنی)

بررسی نقش توجیه و اعمال شناخته شده در مورد  پشیمانی از خرید پس از خرید آنلاین

بررسی اینکه چرا مردم بیشترین وقت خود را به جای خرید آنلاین از مغازه ها به صورت آفلاین سر می کنند

عوامل موثر بر رفتار خرید آنلاین:نقش مشتری متعهد از قصد خرید

از یک مرکز خرید تا مغازه بدون وقفه: یک مدل از نقش دولت الکترونیک

نسل Y و خرید مد آنلاین: گرایش ها و پروفایل ها

سقوط قیمت: مورد مطالعه خرید آنلاین