آیا واقعاً هرکسی به واسطه لذت خودش جلب شده است؟ رضایت گردشگر – و از این رو جذابیت مقصدهای مهم گردشگری – پدیده ای چند وجهی است که درک آن مستلزم چارچوبهای تفسیری کاملاً یکپارچه و چند بعدی است. با فرض اینکه رضایت توریست نقش تعیین کننده ای در تعریف حال و آینده هر محصول یا خدمات گردشگری ایفا می کند ، ما با اتخاذ یک رویکرد چند بعدی که مبتنی بر اطلاعات کمی است که برگرفته از آمار رسمی است ، بر درک این امر که بازدید کنندگان خارجی از ایتالیا به عنوان مقصد گردشگری دارند ، می پردازیم. . با استفاده از ریزگردها از بررسی گردشگری بین المللی که توسط بانک ایتالیا در سال ۲۰۱۶ انجام شد ، کیفیت درک شده گردشگری ایتالیا با استفاده از یک چارچوب اصلی مبتنی بر رویکرد شمارش ارائه شده توسط Chakravarty و D’Ambrosio (2006) و معیار تسلط ارائه شده توسط Lasso de la Vega (2010). این روش ارزیابی ارزیابی میزان رضایت از زیرگروه های خاص گردشگران و تجزیه و تحلیل تفاوت در کیفیت درک شده است که به صفات خاص جامعه شناختی اختصاص دارد. با بررسی جنبه های متعدد رضایت گردشگران با یک چارچوب تفسیری مشترک ، نتایج تجربی این مطالعه دانش پیشرفته ای را برای ارزیابی کارایی سیاست های ارتقاء جذابیت گردشگری در ایتالیا تشکیل می دهد.
About Us
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua.
ضروریات تحقق سال رونق تولید
ماه اردیبهشت تبدیل خلاقیت ها و ایده های شما دانشجویان و کارآفرینان به نوآوری و محصولات تولیدی با شعار با ارائه ایده های خلاق و نوآور در زمینه طرح های تولیدی دارای توجیه اقتصادی دست در دست هم برای استقلال هر چه بیشتر کشورمان بکوشیم
شرکت کوروش صنعت هخامنش آماده دریافت ایده های خلاق شما در زمینه طرح های تولیدی دارای توجیه اقتصادی و مطالعه در این زمینه توسط کارشناسان در منوی مربوط به خدمات کارآفرینان و تولیدکنندگان
About Us
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua.