تحقیقات قبلی مصرف کننده بر اهمیت درک تأثیر کلان مصرف مصرف کننده بر محیط زیست تأکید کرده است. با این حال ، در این زمان ، هیچ ابزاری برای تعیین سطح و / یا مسیر آن اثر وجود ندارد. بنابراین ، هدف از این تحقیق سه گانه است: اول ، معرفی مدل STIRPAT به صنعت بازاریابی؛ دوم ، برای شروع گسترش آن؛ و سوم ، ارائه پیشنهادهایی برای استفاده آینده از STIRPAT در زمینه بازاریابی. مدل STIRPAT به طور سنتی به عنوان برآورد تصادفی (ST) از اثرات محیطی (I) با استفاده از رگرسیون (R) بر جمعیت (P) ، رونق (A) و فناوری (T) تعریف می شود. ما جنبه PAT مدل را گسترش می دهیم تا عناصر دیگری از رفتار مصرف کننده مانند هزینه مصرف کننده ، مصرف کالاهای مادی و شدت انرژی آن کالاها را در بر بگیرد. نتایج و پیشنهادات ما برای گسترش آینده STIRPAT برای بازاریابی داده می شود.
About Us
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua.
ضروریات تحقق سال رونق تولید
ماه اردیبهشت تبدیل خلاقیت ها و ایده های شما دانشجویان و کارآفرینان به نوآوری و محصولات تولیدی با شعار با ارائه ایده های خلاق و نوآور در زمینه طرح های تولیدی دارای توجیه اقتصادی دست در دست هم برای استقلال هر چه بیشتر کشورمان بکوشیم
شرکت کوروش صنعت هخامنش آماده دریافت ایده های خلاق شما در زمینه طرح های تولیدی دارای توجیه اقتصادی و مطالعه در این زمینه توسط کارشناسان در منوی مربوط به خدمات کارآفرینان و تولیدکنندگان
About Us
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua.