این مطالعه با بررسی post-IPO نقش کمبود IPO و اثر متقابل آن با توجه سرمایه گذار را آشکار می کند
عملکرد در کوتاه مدت و بلند. نتایج ما نشان می دهد که بطور متوسط ​​، شرکت های فناوری اطلاعات بیشتر از قیمت کمتری برخوردار هستند
به شدت نسبت به شرکتهای غیر IT و با توجه به جستجوی گوگل در طول تاریخ IPO ، توجه بیشتری به آنها صورت می گیرد. بعد از
با کنترل درون زایی بالقوه ، ما همچنین نشان می دهیم که توجه سرمایه گذار با کمبود قیمت رابطه مثبت دارد
برای شرکت های فناوری اطلاعات اما نه برای شرکت های غیر IT. با توجه به اینکه کمبود قیمت ها همچنان روی سرمایه گذار تأثیر می گذارد
توجه به دوره ها ، تأثیر توجه سرمایه گذار در یک افق زمان طولانی تر تلفظ و طولانی می شود
برای شرکتهای IT وقتی IPO کم ارزش است. با این حال ، این نتیجه برای شرکت های غیر IT حفظ نمی شود. به طور کلی ، مطالعه ما
با آشکار کردن دلیل اصلی کمبود شدید در شرکتهای فناوری اطلاعات ، کمکهای متمایز می کند
و بررسی تعامل آن با توجه سرمایه گذار در شکل دادن به عملکرد کوتاه مدت و بلند مدت