ما دانش گسترده ای در مورد توسعه موضوعی تحقیقات بازاریابی کسب و کار به کسب و کار داریم. با این حال ، چگونگی ایجاد ارزش علمی بین بازیگران انسانی و نهادی ، به طور خلاصه ، چگونگی ایجاد و انتشار سهم عمده تحقیقات شناخته شده است. ما این مسئله را با بررسی رابطه بین IMM (مجله مدیریت بازاریابی صنعتی) و جامعه تحقیقاتی IMP (بازاریابی صنعتی و خرید) در ایجاد نظریه بازاریابی B2B از اوایل دهه ۱۹۹۰ تا به امروز بررسی می کنیم. ما استدلال می کنیم که روابط بین جامعه IMP و IMM ، به رهبری پیتر لاپلاکا طی ۲۳ سال گذشته ، یک آزمایشگاه زندگی استثنایی برای مطالعه ارزش آکادمیک در حوزه B2B ارائه می دهد. براساس اسناد و داده های استناد از اواخر دهه ۱۹۸۰ تا ۲۰۱۶ ، ما نشان خواهیم داد که چگونه طرفین دانش و ارزش علمی جدیدی را از طریق تعامل فشرده و فعالیتهای مشارکتی برای همدیگر ایجاد کردند. در پایان ، ما در مورد اشکال هماهنگی بین IMM و IMP بحث می کنیم و چشم انداز آینده این رابطه بی نظیر را ارائه می دهیم.
About Us
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua.
ضروریات تحقق سال رونق تولید
ماه اردیبهشت تبدیل خلاقیت ها و ایده های شما دانشجویان و کارآفرینان به نوآوری و محصولات تولیدی با شعار با ارائه ایده های خلاق و نوآور در زمینه طرح های تولیدی دارای توجیه اقتصادی دست در دست هم برای استقلال هر چه بیشتر کشورمان بکوشیم
شرکت کوروش صنعت هخامنش آماده دریافت ایده های خلاق شما در زمینه طرح های تولیدی دارای توجیه اقتصادی و مطالعه در این زمینه توسط کارشناسان در منوی مربوط به خدمات کارآفرینان و تولیدکنندگان
About Us
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua.