فرایند غنی سازی تدریس با ترکیب تحقیقات علمی به طور کلی برای دستیابی به نتایج یادگیری موفق مهم است. درگیر شدن با تحقیقات دانشگاهی در کلاس نیز بر تمرین از طریق دانش آموزانی که فارغ التحصیلان و پزشکان حرفه ای هستند ، یا به زودی تبدیل می شوند ، تأثیر می گذارد. اما ، با وجود به ظاهر به دست آوردن به عقل متعارف ، ادغام تحقیق ، تدریس و عمل نمی تواند فرض شود بدیهی است. پیوندها بین تحقیق و عمل ، و بین تحقیق و تدریس ، همیشه آشکار و یا به راحتی قابل اثبات نیست ، و بحث در مورد این وجود وجود دارد که تحقیقات دانشگاهی به یادگیری دانش آموز یا استفاده بعدی از آن در عمل ، ارزش افزوده می کند. علاوه بر این ، مطالعات نسبتاً معدودی در زمینه آموزش حسابداری ، رابطه بین تحقیق ، تمرین و تدریس را از چارچوب مرجع دانشجویان تحصیلات تکمیلی که هم دانشجو هستند و هم مدیران عملی ، بررسی کرده اند.

در این مطالعه ، نظرات و مشاهدات دانشجویان ثبت نام شده در برنامه های MBA اجرایی استرالیا و آمریکای شمالی را مورد بررسی قرار می دهیم تا به روشهایی که تحقیقات دانشگاهی از یادگیری و تمرین دانش آموزان خبر می دهد ، استفاده شود و راه هایی را که می توان آنرا تقویت کرد ، به دست آوریم. یافته های ما که از طریق لنزهای تئوری انتخاب منطقی قابل توضیح است ، شباهت هایی را در درک بین گروههای اجرایی MBA اجرایی استرالیا و آمریکای شمالی نشان می دهد و نشان می دهد که نیاز به اثربخشی بهتر ارزش تحقیقات دانشگاهی به عنوان کمک به یادگیری دانش آموزان و در اطلاع رسانی عملی وجود دارد. . ما با ارائه پیشنهاداتی در مورد چگونگی کاهش هزینه و / یا افزایش مزایای مرتبط با درگیر شدن با تحقیق در کلاس نتیجه می گیریم.