تولید ناخالص ملی کنتورهای هوشمند برق (ESM) در بیشتر کشورهای اروپایی انجام شده است. تبادل کنتورهای سنتی به قطعات هوشمند بخشی از انتقال سیستم انرژی به شبکه های هوشمند است. در این شبکه های هوشمند ، برقراری ارتباط و به اشتراک گذاری اطلاعات در زمان واقعی اتفاق می افتد و همه فعالان بازار مانند تأمین کنندگان انرژی ، فروشندگان و مصرف کنندگان نقش مهمی دارند. همانطور که ادبیات نشان می دهد ، استقرار موفق ESM به آگاهی و تعامل مصرف کنندگان نیاز دارد. به همین دلیل است که در این مقاله ، تأثیر دانش مصرف کنندگان را در مورد آنچه ESM است ، و همچنین نقش سیستم عامل های بازاریابی: هم سنتی (یعنی تلویزیون و یا رادیو) و هم مدرن (یعنی رسانه های اجتماعی) در انتشار ESM بررسی می کنیم. براساس نظرسنجی آنلاین که در پرتغال انجام شده است (N = 518) ، ما توصیه های سیاسی و عملی را برای شرکت های انرژی و مقامات محلی در مورد استفاده موثر از سکوها و مطالب بازاریابی ارائه می دهیم.
About Us
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua.
ضروریات تحقق سال رونق تولید
ماه اردیبهشت تبدیل خلاقیت ها و ایده های شما دانشجویان و کارآفرینان به نوآوری و محصولات تولیدی با شعار با ارائه ایده های خلاق و نوآور در زمینه طرح های تولیدی دارای توجیه اقتصادی دست در دست هم برای استقلال هر چه بیشتر کشورمان بکوشیم
شرکت کوروش صنعت هخامنش آماده دریافت ایده های خلاق شما در زمینه طرح های تولیدی دارای توجیه اقتصادی و مطالعه در این زمینه توسط کارشناسان در منوی مربوط به خدمات کارآفرینان و تولیدکنندگان
About Us
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua.