در این مقاله ، ما از بینش هایی از حوزه روانشناسی محیط استفاده می کنیم تا بررسی کنیم که آیا مصرف کنندگان احتمالاً در تنظیمات خرده فروشی بی نظم نسبت به تنظیمات خرده فروشی منظم ، رفتار غیر اخلاقی دارند. به طور خاص ، ما بررسی می کنیم که آیا گسترش اختلال (Keizer ، Lindenberg ، و Steg ، ۲۰۰۸) ، نظریه ای که برای توضیح رفتارهای نقض کننده هنجار در محیط های شهری استفاده می شود ، همچنین می تواند رفتارهای نقض کننده هنجار را در تنظیمات خرده فروشی توضیح دهد. نتایج حاصل از دو آزمایش رفتاری و یک مطالعه آنلاین تأیید می کند که مصرف کنندگان در فروشگاه های خرده فروشی که از هنجار انحصاری که یک فروشگاه تمیز است انحراف پیدا می کنند) تأیید می کنند که بیشتر درگیر اشکال مختلف رفتار غیر اخلاقی هستند.
About Us
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua.
ضروریات تحقق سال رونق تولید
ماه اردیبهشت تبدیل خلاقیت ها و ایده های شما دانشجویان و کارآفرینان به نوآوری و محصولات تولیدی با شعار با ارائه ایده های خلاق و نوآور در زمینه طرح های تولیدی دارای توجیه اقتصادی دست در دست هم برای استقلال هر چه بیشتر کشورمان بکوشیم
شرکت کوروش صنعت هخامنش آماده دریافت ایده های خلاق شما در زمینه طرح های تولیدی دارای توجیه اقتصادی و مطالعه در این زمینه توسط کارشناسان در منوی مربوط به خدمات کارآفرینان و تولیدکنندگان
About Us
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua.