در این مقاله یک رویکرد مشترک با گروه علوم کامپیوتر و دوره طراحی محصول برای انجام مدیریت بازاریابی (MM) در برنامه کارشناسی ارشد برای دستیابی به مهارت های مهم قرن بیست و یکم ارائه شده است. این مهارت ها همکاری و کار گروهی ، خلاقیت ، تفکر انتقادی و حل مسئله است. هدف از این مطالعه ارائه یک مورد از یادگیری تجربی نوآورانه در آموزش یک دوره پیشرفته MM با آوردن دانش آموزان از برنامه های دیگر (یادگیری مشارکتی) و کار با مشتریان واقعی (یادگیری تجربی) است. به جای سخنرانی سنتی معلم محور و استفاده از مطالعات موردی ، این رویکرد پیشنهادی یادگیری دانش آموز محور است (یعنی دانش آموزان وظیفه داشتند که نیازهای مشتری واقعی را شناسایی کنند و یک راه حل ابتکاری ارائه دهند). نود و پنج درصد از دانشجویان مقطع کارشناسی ارشد ، روش جدید را از نظر کارآیی یافتند: استفاده از تئوری در وضعیت واقعی زندگی ، بهبود توانایی آنها در شناسایی نیازها و فرصتها ، توسعه محصولات / خدمات واقعی بر اساس نیازهای شناسایی شده ، کار با یک تیم میان رشته ای. ، مهارت های بین فردی خود را تقویت می کنند ، مهارت های رهبری آنها را بهبود می بخشند ، مهارت های ارتباطی آنها را بهبود می بخشند و آنها را به یادگیری ترغیب می کنند. در این مقاله زمینه های بهبود نیز مورد بحث قرار گرفته است.
About Us
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua.
ضروریات تحقق سال رونق تولید
ماه اردیبهشت تبدیل خلاقیت ها و ایده های شما دانشجویان و کارآفرینان به نوآوری و محصولات تولیدی با شعار با ارائه ایده های خلاق و نوآور در زمینه طرح های تولیدی دارای توجیه اقتصادی دست در دست هم برای استقلال هر چه بیشتر کشورمان بکوشیم
شرکت کوروش صنعت هخامنش آماده دریافت ایده های خلاق شما در زمینه طرح های تولیدی دارای توجیه اقتصادی و مطالعه در این زمینه توسط کارشناسان در منوی مربوط به خدمات کارآفرینان و تولیدکنندگان
About Us
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua.