در این مقاله یک رویکرد مشترک با گروه علوم کامپیوتر و دوره طراحی محصول برای انجام مدیریت بازاریابی (MM) در برنامه کارشناسی ارشد برای دستیابی به مهارت های مهم قرن بیست و یکم ارائه شده است. این مهارت ها همکاری و کار گروهی ، خلاقیت ، تفکر انتقادی و حل مسئله است. هدف از این مطالعه ارائه یک مورد از یادگیری تجربی نوآورانه در آموزش یک دوره پیشرفته MM با آوردن دانش آموزان از برنامه های دیگر (یادگیری مشارکتی) و کار با مشتریان واقعی (یادگیری تجربی) است. به جای سخنرانی سنتی معلم محور و استفاده از مطالعات موردی ، این رویکرد پیشنهادی یادگیری دانش آموز محور است (یعنی دانش آموزان وظیفه داشتند که نیازهای مشتری واقعی را شناسایی کنند و یک راه حل ابتکاری ارائه دهند). نود و پنج درصد از دانشجویان مقطع کارشناسی ارشد ، روش جدید را از نظر کارآیی یافتند: استفاده از تئوری در وضعیت واقعی زندگی ، بهبود توانایی آنها در شناسایی نیازها و فرصتها ، توسعه محصولات / خدمات واقعی بر اساس نیازهای شناسایی شده ، کار با یک تیم میان رشته ای. ، مهارت های بین فردی خود را تقویت می کنند ، مهارت های رهبری آنها را بهبود می بخشند ، مهارت های ارتباطی آنها را بهبود می بخشند و آنها را به یادگیری ترغیب می کنند. در این مقاله زمینه های بهبود نیز مورد بحث قرار گرفته است.