تقویت پایداری در برنامه های طراحی ساختمان باید دغدغه اصلی معلمان باشد. این تحقیق فرصتهایی را برای تقویت یادگیری برای پایداری در یک دانشکده طراحی استودیو مشخص می کند. استودیوی طراحی وسیله اصلی آموزش معماران در اروپا است ، با این حال ، ادغام رویکردهای جامع و انتقادی برای پایداری اغلب مورد غفلت قرار می گیرد. این تحقیق رویکرد کیفی را اتخاذ کرده است که در آن یک برنامه معماری پیشرو قسمت RIBA Part 2 در انگلستان به عنوان یک مطالعه موردی انتخاب شده است. تعامل طولانی مدت ، موانع اساسی در زمینه آموزش و فرصت های ادغام پایداری را نشان داد. این تحقیق طی دو سال انجام شد و نمونه گیری از دو گروه متوالی دانشجویان بود. داده ها از طریق مصاحبه با کارکنان و دانشجویان ، مشاهدات شیوه های تدریس و تجزیه و تحلیل اسناد دوره جمع آوری شد. یافته ها نشان می دهد که گرچه دانشجویان انگیزه پایداری را نشان می دهند ، اما ارزشهای ضمنی معماری رویکردهای جامع برای پایداری را تضعیف می کند. با این حال ، استودیو فرصت هایی برای غلبه بر این موانع از جمله: پایدار نگه داشتن جریان در تکالیف ، ارائه کرد. پذیرش آموزش های مهم؛ یادگیری مبتنی بر تجربیات موجود؛ و تمرکز روی فرآیند طراحی است. این پژوهش برای کلیه دانشکده های آموزشی تحت رهبری طراحی دارای اهمیت است. این برنامه توصیه های قابل انتقال را به طلاب طراحی می دهد و همچنین بینش هایی را برای حرفه گسترده تر برای تقویت عمل پایدار ارائه می دهد.
About Us
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua.
ضروریات تحقق سال رونق تولید
ماه اردیبهشت تبدیل خلاقیت ها و ایده های شما دانشجویان و کارآفرینان به نوآوری و محصولات تولیدی با شعار با ارائه ایده های خلاق و نوآور در زمینه طرح های تولیدی دارای توجیه اقتصادی دست در دست هم برای استقلال هر چه بیشتر کشورمان بکوشیم
شرکت کوروش صنعت هخامنش آماده دریافت ایده های خلاق شما در زمینه طرح های تولیدی دارای توجیه اقتصادی و مطالعه در این زمینه توسط کارشناسان در منوی مربوط به خدمات کارآفرینان و تولیدکنندگان
About Us
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua.