مصرف کنندگان در هنگام مواجهه با انتخاب های زیاد ، بی نتیجه می شوند. تجزیه و تحلیل اقتصادی نشان می دهد که وقتی یک تصمیم شامل نتیجه نامشخص باشد ، می تواند به تأخیر بیفتد و برگشت ناپذیر باشد ، در تجزیه و تحلیل هزینه و سود گزینه واقعی خواهد بود. به عنوان مثال ، گزینه زنده نگه داشتن تصمیم خرید مصرف کننده دارای ارزش قابل توجهی است. این امکان را به مصرف کننده می دهد تا ضمن اجتناب از گزینه های بد ، از هرگونه معاملات سودمند آینده استفاده کند. این باعث می شود مصرف کننده تردید بیشتری پیدا کند. هنگامی که یک مصرف کننده تصمیم به اعمال تصمیم خرید خود می گیرد ، ضرر و زیان خود را برای از دست دادن این گزینه می خواهد. از این رو ، مزایای یک خرید باید با حاشیه گسترده (ارزش گزینه) بیش از هزینه های آن باشد. داده های حاصل از نظرسنجی در یک دانشگاه ترکیه درمورد تصمیمات خرید فرضی ، وجود این گزینه واقعی را تأیید کرد. ما با توصیه های سیاست بازاریابی و راهنمای تحقیق آینده نتیجه می گیریم. اتصال به نظریه چشم انداز به طور خلاصه مورد بررسی قرار گرفته است.
About Us
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua.
ضروریات تحقق سال رونق تولید
ماه اردیبهشت تبدیل خلاقیت ها و ایده های شما دانشجویان و کارآفرینان به نوآوری و محصولات تولیدی با شعار با ارائه ایده های خلاق و نوآور در زمینه طرح های تولیدی دارای توجیه اقتصادی دست در دست هم برای استقلال هر چه بیشتر کشورمان بکوشیم
شرکت کوروش صنعت هخامنش آماده دریافت ایده های خلاق شما در زمینه طرح های تولیدی دارای توجیه اقتصادی و مطالعه در این زمینه توسط کارشناسان در منوی مربوط به خدمات کارآفرینان و تولیدکنندگان
About Us
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua.