این شماره ویژه مجموعه ای از مقالات برجسته را که از روش شناسی ردیابی چشم استفاده می کنند برای حل مشکلات حل نشده در بازاریابی مبتنی بر توجه (ABM) گردآوری می کند. درک توجه مصرف کنندگان ، چگونگی تأثیر آن بر رفتار آنها و چگونگی پیروزی در رقابت برای جلب توجه اهداف اصلی ABM است. ما ABM را به عنوان یک رشته تعریف می کنیم ، مبانی نظری و روش شناختی آن را تشریح می کنیم ، بینش های ارائه شده توسط این شماره ویژه را خلاصه می کنیم و در مورد چالش ها و سؤالات تحقیق بحث می کنیم.
About Us
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua.
ضروریات تحقق سال رونق تولید
ماه اردیبهشت تبدیل خلاقیت ها و ایده های شما دانشجویان و کارآفرینان به نوآوری و محصولات تولیدی با شعار با ارائه ایده های خلاق و نوآور در زمینه طرح های تولیدی دارای توجیه اقتصادی دست در دست هم برای استقلال هر چه بیشتر کشورمان بکوشیم
شرکت کوروش صنعت هخامنش آماده دریافت ایده های خلاق شما در زمینه طرح های تولیدی دارای توجیه اقتصادی و مطالعه در این زمینه توسط کارشناسان در منوی مربوط به خدمات کارآفرینان و تولیدکنندگان
About Us
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua.