محبوبیت دستگاه های تلفن همراه باعث رونق تجارت موبایل شده است ، اما تحقیقات در مورد تبلیغات موبایل و بازاریابی موبایل کم است. تبلیغات بازاریابی که از غنای رسانه ای بالاتری برخوردار است ، به طور کلی تأثیر مثبتی در تصمیم گیری مصرف کننده دارد ، زیرا رسانه های ثروتمند اطلاعات بیشتری را منتقل می کنند ، اما تبلیغات موبایل با رسانه های غنی تر حاکی از هزینه های بالاتر هم برای بازاریاب و هم برای مخاطبان است. محدودیت های دستگاه های تلفن همراه ، دشواری تبلیغات موبایل و مسئله هزینه های تبلیغات را بیشتر برجسته کرده است. انتخاب کدام رسانه برای ارائه اطلاعات مناسب آخرین روند تحقیق است ، اما مطالعات کمی نظریه غنای رسانه را برای توضیح تأثیر تبلیغات تلفن همراه بر رفتار مصرف کننده اعمال کرده اند. بنابراین این تحقیق به بررسی تأثیر غنای رسانه بر رفتار مصرف کننده در مراحل مختلف AISAS (توجه ، علاقه ، جستجو ، اقدام و سهم) ، اتخاذ تحقیقات تجربی ، نمونه گیری راحت و پرسشنامه آنلاین برای جمع آوری داده ها می پردازد. از مجموع ۴۲۴ پرسشنامه معتبر ، دریافتیم که غنای رسانه تأثیر بیشتری در سه مرحله اولیه AIS دارد در حالی که تأثیر کمتری در مراحل بعدی AS دارد. بنابراین این تحقیق نشان می دهد که بنگاه هایی که از تبلیغات موبایل استفاده می کنند باید برای آن دسته از مشتریان بالقوه که در مرحله اولیه رفتار مصرف کننده (AIS) هستند ، از رسانه های با ثروت بالایی استفاده کنند. برای کسانی که در مرحله بعدی (ع) هستند ، کافی است که بازاریابان از تبلیغات موبایل با غنای متوسط استفاده کنند. پس از این پیشنهاد ، بازاریابان می توانند تبلیغات موبایل را به طور دقیق تر درج کنند ، بنابراین احتمال کاهش در هزینه های تبلیغاتی را هم برای بازاریاب و هم برای مخاطبان بهبود می بخشد. از آنجا که تبلیغات موبایل با غنای رسانه ای بالا برای محصولات با ریسک درک بیشتر موثر است ، بنگاهها هنگام ترویج محصولات با ریسک درک بالا حتی هنگامی که مصرف کنندگان بالقوه در مرحله بعدی AS هستند ، باید از رسانه هایی با غنای بالا استفاده کنند. این تحقیق به بازاریابان اختصاص داده شده به استفاده از یک استراتژی تبلیغات تلفن همراه کمک می کند و به اصلاح هر دو رفتار مصرف کننده آنلاین و نظریه غنای رسانه در هنگام بستر تجارت موبایل کمک می کند.
About Us
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua.
ضروریات تحقق سال رونق تولید
ماه اردیبهشت تبدیل خلاقیت ها و ایده های شما دانشجویان و کارآفرینان به نوآوری و محصولات تولیدی با شعار با ارائه ایده های خلاق و نوآور در زمینه طرح های تولیدی دارای توجیه اقتصادی دست در دست هم برای استقلال هر چه بیشتر کشورمان بکوشیم
شرکت کوروش صنعت هخامنش آماده دریافت ایده های خلاق شما در زمینه طرح های تولیدی دارای توجیه اقتصادی و مطالعه در این زمینه توسط کارشناسان در منوی مربوط به خدمات کارآفرینان و تولیدکنندگان
About Us
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua.