رسانه های اجتماعی به یکی از کانال های اصلی بازاریابی صنعتی برای شرکت ها تبدیل شده است. به دلیل ماهیت رسانه های اجتماعی ، بازاریابی رسانه های اجتماعی تأثیر مارکی قوی برای شرکت های کوچک و متوسط (SMEs) در صنعت مد ایجاد می کند. این مطالعه با بررسی تعامل بین برچسب های خصوصی و مارک های ملی در رسانه های اجتماعی مد و بررسی چگونگی تأثیر این تعامل بر محبوبیت و فروش بعدی برچسب های خصوصی ، به تحقیقات تحلیلی رسانه های اجتماعی کمک می کند. یافته های اصلی ما نشان می دهد که حضور مارک های بزرگ ملی تأثیر مثبت بر محبوبیت برچسب های خصوصی در رسانه های اجتماعی مد دارد و در نهایت بر فروش محصولات برچسب خصوصی تأثیر می گذارد. نتایج به درک ما از تأثیر بازاریابی رسانه های اجتماعی Business-to-Business (B2B) بر رقابت برند در صنعت مد می افزاید.
About Us
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua.
ضروریات تحقق سال رونق تولید
ماه اردیبهشت تبدیل خلاقیت ها و ایده های شما دانشجویان و کارآفرینان به نوآوری و محصولات تولیدی با شعار با ارائه ایده های خلاق و نوآور در زمینه طرح های تولیدی دارای توجیه اقتصادی دست در دست هم برای استقلال هر چه بیشتر کشورمان بکوشیم
شرکت کوروش صنعت هخامنش آماده دریافت ایده های خلاق شما در زمینه طرح های تولیدی دارای توجیه اقتصادی و مطالعه در این زمینه توسط کارشناسان در منوی مربوط به خدمات کارآفرینان و تولیدکنندگان
About Us
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua.