این مقاله یک رویکرد بلاغی برای مطالعه کار بازاریابی روزمره در نظر گرفته است. این تلاش است تا بفهمد که چگونه بازاریابان از کاری که انجام می دهند ، گفتمان استفاده می شود و با چه تأثیری لفاظی معنا می یابد. این تحقیق براساس مصاحبه ، مشاهدات و تعامل روزانه با پنج بازاریاب درگیر در بازاریابی و فروش خدمات مشاوره ای است. مشخص شد که این بازاریاب ها هنگام بحث و گفتگو برای تجارت ، به گفتمان روابط می پردازند و به گفتمان نیاز مشتری – از جمله دیگران – نیاز دارند. این گفتمانها را می توان به عنوان نیروهای گفتمان متناقض که توسط بازاریابان برای گفتگو با خود استفاده می شود ، مورد استفاده قرار داد. به طور کلی ، این مقاله با هدف گسترش دستور کار فکری برای مطالعات آینده کار بازاریابی که استفاده بازاریاب از زبان را جدی می گیرد ، تصویری از ماهیت بلاغی بازاریابی و بحث در مورد پیامدهای نظری ارائه می دهد.
About Us
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua.
ضروریات تحقق سال رونق تولید
ماه اردیبهشت تبدیل خلاقیت ها و ایده های شما دانشجویان و کارآفرینان به نوآوری و محصولات تولیدی با شعار با ارائه ایده های خلاق و نوآور در زمینه طرح های تولیدی دارای توجیه اقتصادی دست در دست هم برای استقلال هر چه بیشتر کشورمان بکوشیم
شرکت کوروش صنعت هخامنش آماده دریافت ایده های خلاق شما در زمینه طرح های تولیدی دارای توجیه اقتصادی و مطالعه در این زمینه توسط کارشناسان در منوی مربوط به خدمات کارآفرینان و تولیدکنندگان
About Us
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua.