چارچوبهای مفهومی قوی برای ایجاد دانش آکادمیک ضروری است. توسعه تئوری شامل مفهوم پردازی با کیفیت بالا است که دانش و دانش موجود را ادغام می کند ، و احتمالاً با استفاده از یک رویکرد چند نظم و انضباطی. علاوه بر این ، به ویژه در یک زمینه تحقیقاتی کاربردی مانند بازاریابی تجارت به تجارت ، نظریه نوظهور برای تصمیم گیران مدیریتی پیامدهای معناداری خواهد داشت. توسعه چارچوب مفهومی روشنگری تئوری پیشرفت قابل ملاحظه ای دارد ، نه تدریجی. توسعه نظری می تواند یا صرفاً مفهومی باشد یا مبتنی بر داده های تجربی باشد. با این وجود ، راهنمایی های نسبتاً کمی برای روند توسعه چارچوب مفهومی وجود دارد. این سرمقاله با تأکید بر تحقیقات بازاریابی تجارت به تجارت ، مسیرهای توسعه چارچوبهای مفهومی برای حمایت از تحقیقات دانشگاهی را مورد بحث قرار می دهد. از آنجا که دستورالعمل ها و قراردادها برای رویکردهای محور داده مانند تئوری مبتنی بر در دسترس هستند ، ما روی فرآیندهای نظریه پردازی که تئوری موجود در آن نقش محوری ایفا می کند ، تمرکز می کنیم.
About Us
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua.
ضروریات تحقق سال رونق تولید
ماه اردیبهشت تبدیل خلاقیت ها و ایده های شما دانشجویان و کارآفرینان به نوآوری و محصولات تولیدی با شعار با ارائه ایده های خلاق و نوآور در زمینه طرح های تولیدی دارای توجیه اقتصادی دست در دست هم برای استقلال هر چه بیشتر کشورمان بکوشیم
شرکت کوروش صنعت هخامنش آماده دریافت ایده های خلاق شما در زمینه طرح های تولیدی دارای توجیه اقتصادی و مطالعه در این زمینه توسط کارشناسان در منوی مربوط به خدمات کارآفرینان و تولیدکنندگان
About Us
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua.