این گزارش شواهد موجود را برای راهکارهای مورد استفاده در کارزارهای بازاریابی با مقیاس بزرگ برای ترویج رفتارهای غذایی سالم با آمریکایی ها بین سالهای ۱۹۹۰ تا ۲۰۱۶ خلاصه می کند. یک چارچوب تجاری سازی شده با مارک سلامت ، روش ۳ مرحله ای مختلط را برای شناسایی شواهد برای فعالیت های با استفاده از یک بررسی مقدماتی ، بررسی جامع ادبیات و مصاحبه های آگاهی دهنده کلیدی (۱۱ نفر). نتایج نشان می دهد که صنعت ، دولت و سازمان های غیردولتی از ۱۳ کمپین که از استراتژی های مختلف برندسازی بهداشت استفاده می کردند ، پشتیبانی کردند. نویسندگان فرصت هایی را ارائه می دهند که ممکن است از طراحی و ارزیابی کمپین های مربوط به رژیم غذایی برای بهبود درک و استفاده از راهکارهای برندسازی سلامت برای ارتقاء یک رژیم غذایی سالم و پیشبرد سلامت و رفاه مصرف کنندگان خبر دهد.
About Us
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua.
ضروریات تحقق سال رونق تولید
ماه اردیبهشت تبدیل خلاقیت ها و ایده های شما دانشجویان و کارآفرینان به نوآوری و محصولات تولیدی با شعار با ارائه ایده های خلاق و نوآور در زمینه طرح های تولیدی دارای توجیه اقتصادی دست در دست هم برای استقلال هر چه بیشتر کشورمان بکوشیم
شرکت کوروش صنعت هخامنش آماده دریافت ایده های خلاق شما در زمینه طرح های تولیدی دارای توجیه اقتصادی و مطالعه در این زمینه توسط کارشناسان در منوی مربوط به خدمات کارآفرینان و تولیدکنندگان
About Us
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua.