در این مقاله به بررسی تأثیر قوام درک شده در ارتباطات بازاریابی بر نتایج ارتباط با مشتری و برند می پردازیم. درک پیام و تصویر مداوم از طریق ابزارهای مختلف ارتباط با بازاریابی یکی از اصول اساسی رویکرد ارتباطات بازاریابی یکپارچه (IMC) است. اگرچه ادبیات نشان می دهد که IMC ممکن است در نتایج روابط تجاری با مارک تجاری تأثیر بگذارد ، اما شواهد تجربی که این فرض را تأیید می کند هنوز هم ضعیف و نتیجه ناپذیر است. سه نتیجه اصلی ارتباط با برند به منظور مطالعه ، یعنی اعتماد ، تعهد و وفاداری ایجاد شده است. روابط بین قوام ارتباطات ادراک شده و نتایج برند در یک بستر مهمان نوازی بر روی ۴۵۲ نفر از پاسخ دهندگان که مجبور بودند مارک های فست فود را ارزیابی کنند بررسی می شود. از معادلات ساختاری به عنوان اصلی ترین روش برای تجزیه و تحلیل داده ها با استفاده از مربعات حداقل جزئی (PLS) استفاده شد. نتایج نشان می دهد که سازگاری ارتباطات تأثیر مستقیمی بر اعتماد به نفس و وفاداری به برند دارد. اگرچه تأثیر آن بر تعهد برند عاطفی مثبت مشاهده می شود ، اما از نظر آماری معنادار نیست. رابطه متقابل بین سه نتیجه روابط تجاری نیز تأیید شده است. این مطالعه به درک ما از نقش IMC در پارادایم بازاریابی روابط کمک می کند و بینش عمیق تری از تأثیر قوام ارتباطات بر پیامدهای روابط مختلف با مارک های فست فود ارائه می دهد.
About Us
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua.
ضروریات تحقق سال رونق تولید
ماه اردیبهشت تبدیل خلاقیت ها و ایده های شما دانشجویان و کارآفرینان به نوآوری و محصولات تولیدی با شعار با ارائه ایده های خلاق و نوآور در زمینه طرح های تولیدی دارای توجیه اقتصادی دست در دست هم برای استقلال هر چه بیشتر کشورمان بکوشیم
شرکت کوروش صنعت هخامنش آماده دریافت ایده های خلاق شما در زمینه طرح های تولیدی دارای توجیه اقتصادی و مطالعه در این زمینه توسط کارشناسان در منوی مربوط به خدمات کارآفرینان و تولیدکنندگان
About Us
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua.