این مطالعه با تکیه بر چارچوب های دیدگاه مبتنی بر منابع و اهمیت ارزش ، به چگونگی تأثیرگذاری قابلیت های بازاریابی شرکتها در عملکرد شرکت کمک می کند. به طور خاص ، این تحقیق رشد را به عنوان مکانیسم بالقوه برای توضیح چگونگی تأثیرگذاری توانایی بازاریابی بر بازده سهام بررسی می کند. این مطالعه مدل های تجربی را با استفاده از یک مجموعه داده های ادغام شده که شامل بازاریابی و اطلاعات مالی شرکت ها است ، تخمین می زند. نتایج نشان می دهد که رشد دارایی واسطه ارتباط بین توانایی بازاریابی و بازده سهام غیرطبیعی است. قابلیت های بازاریابی به طور کلی و قابلیت های بازاریابی در بنگاه های خرده فروشی بطور خاص تأثیر مستقیم معنی داری بر بازده سهام غیرطبیعی دارند. این مطالعه با نشان دادن اینکه این ویژگی نه تنها ویژگی نامشهود قابلیتهای بازاریابی است ، بلکه پتانسیل رشدی است که قابلیتهای بازاریابی را در توضیح بازده بالاتر سهام نیز نشان می دهد. این مطالعه به لزوم پاسخگویی به سازوکارها و متغیرهای واسطه گر هنگام ساختن چارچوب های نظری از تأثیر قابلیت های بازاریابی بر عملکرد شرکت اشاره دارد.
About Us
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua.
ضروریات تحقق سال رونق تولید
ماه اردیبهشت تبدیل خلاقیت ها و ایده های شما دانشجویان و کارآفرینان به نوآوری و محصولات تولیدی با شعار با ارائه ایده های خلاق و نوآور در زمینه طرح های تولیدی دارای توجیه اقتصادی دست در دست هم برای استقلال هر چه بیشتر کشورمان بکوشیم
شرکت کوروش صنعت هخامنش آماده دریافت ایده های خلاق شما در زمینه طرح های تولیدی دارای توجیه اقتصادی و مطالعه در این زمینه توسط کارشناسان در منوی مربوط به خدمات کارآفرینان و تولیدکنندگان
About Us
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua.