این مطالعه به بررسی نقش انتقال آموزش و رضایت شغلی در رابطه بین آموزش و کیفیت خدمات به مشتری می پردازد. داده ها از ۲۳۰ نفر از کارمندان و سرپرستان آنها جمع آوری و با استفاده از مدل معادلات ساختاری تجزیه و تحلیل شد. نتایج نشان می دهد که آموزش به طور غیرمستقیم از طریق واسطه انتقال انتقال آموزش و رضایت شغلی ، بر کیفیت خدمات مشتری تأثیر می گذارد. علاوه بر این ، آموزش به طور مستقیم و غیرمستقیم بر انتقال آموزش از طریق واسطه رضایت شغلی تأثیر می گذارد ، که به نوبه خود تا حدودی واسطه ارتباط بین انتقال آموزش و کیفیت خدمات به مشتری است. علاوه بر این ، حمایت سازمانی درک شده (POS) رابطه بین آموزش و انتقال آموزش را تعدیل می کند. این مطالعه تئوری تبادل اجتماعی ، هنجار متقابل و نظریه تعیین هدف را گسترش می دهد. پیامدهای عملی و مسیرهای تحقیق آینده مورد بحث قرار می گیرد.
About Us
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua.
ضروریات تحقق سال رونق تولید
ماه اردیبهشت تبدیل خلاقیت ها و ایده های شما دانشجویان و کارآفرینان به نوآوری و محصولات تولیدی با شعار با ارائه ایده های خلاق و نوآور در زمینه طرح های تولیدی دارای توجیه اقتصادی دست در دست هم برای استقلال هر چه بیشتر کشورمان بکوشیم
شرکت کوروش صنعت هخامنش آماده دریافت ایده های خلاق شما در زمینه طرح های تولیدی دارای توجیه اقتصادی و مطالعه در این زمینه توسط کارشناسان در منوی مربوط به خدمات کارآفرینان و تولیدکنندگان
About Us
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua.