این مطالعه با الهام از کمبود شدید نیروی انسانی که توسط دولتهای شهرداری در اثر زلزله بزرگ ژاپن شرقی و سونامی ناشی از آن روبرو شده است ، مورد بررسی قرار می گیرد. یک نظرسنجی در سطح کشور با هدف شهروندان نماینده ژاپنی در سنین ۱۵ تا ۷۹ سال نشان داد که اکثریت مردم تمایل به وام دادن به کارمندان عمومی خود را دارند ، مشروط بر اینکه این باعث ناراحتی نشود و یا فقط باعث ایجاد برخی ناراحتی ها برای شهرداری های آنها شود. با استفاده از روانشناسی اجتماعی ، این مطالعه از کسی که مایل به کمک به آنها بوده است ، دریافت که سودمند سابق کمک و قربانی فاجعه سابق باعث ایجاد تفاوت می شود. سیاست گذاران که مایل به حمایت از نیروی انسانی بین محلی پس از پست (پس از فاجعه) هستند ، باید در نظر بگیرند که چرخه ای متقابل از تلافی را تقویت می کنند. تصمیم گیری در مورد ارسال یا نبود نیروی انسانی به شهرداری های نیازمند ، باید همراه با در اختیار داشتن نیروی انسانی و موقعیت های مالی ، احساسات عمومی را در نظر بگیرد. این امر با توجه به این یافته که عمومی و کارمندان عمومی بطور متوسط نسبت به حمایت از نیروی انسانی نظرات متفاوتی دارند ، از اهمیت ویژه ای برخوردار است.
About Us
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua.
ضروریات تحقق سال رونق تولید
ماه اردیبهشت تبدیل خلاقیت ها و ایده های شما دانشجویان و کارآفرینان به نوآوری و محصولات تولیدی با شعار با ارائه ایده های خلاق و نوآور در زمینه طرح های تولیدی دارای توجیه اقتصادی دست در دست هم برای استقلال هر چه بیشتر کشورمان بکوشیم
شرکت کوروش صنعت هخامنش آماده دریافت ایده های خلاق شما در زمینه طرح های تولیدی دارای توجیه اقتصادی و مطالعه در این زمینه توسط کارشناسان در منوی مربوط به خدمات کارآفرینان و تولیدکنندگان
About Us
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua.