هدف این مقاله بررسی تأثیر تأیید مدیر عامل شرکت (اندازه گیری شده توسط حضور مدیر عامل شرکت در بیانیه مطبوعاتی) رهبران فروش و بازاریابی بر عملکرد شرکت است که سازمان تأکید زیادی بر بازاریابی دارد. مطالعه ما در مورد بیش از ۸۰۰ اطلاعیه در مورد قرار ملاقات نشان می دهد که انتظارات افزایش یافته توسط تأیید مدیر عامل شرکت های فروش و بازاریابی رنج می برند به دلیل تغییراتی در سازمان فروش و بازاریابی ، دچار تلاطم در روابط با مشتری زیاد هستند. ما می دانیم که تایید مدیرعامل اعلامیه های فروش و بازاریابی در شرکتهایی که تأکید بر بازاریابی سنگین دارند ، به عملکرد شرکت در پایان سال آسیب می رساند. این یافته ها همچنین نشان می دهد که تأیید مدیرعامل در هر دو افق پایان و سال صدمه می زند ، زیرا تأیید مدیر عامل شرکت به عنوان معیار ارزیابی داخلی ، در سطح شرکت ، این تصور را دارد که بی خبر و ذهنی است. تحقیقات گسترده تأثیر اطلاعیه های انتصاب در عملکرد شرکت را مورد مطالعه قرار داده است ، در حالی که از نقش تأیید مدیر عامل شرکت غافل است. بنابراین ، این مطالعه پیامدهایی برای انتصاب رهبران فروش و بازاریابی دارد که تحت شرایط خاصی می توانند انتظارات از ادامه حضور شرکت در یک بازار را تقویت کنند. از لحاظ تئوریکی ، ما با ایجاد زمینه ای در تقاطع تحقیقات مربوط به موفقیت و فروش جانشین مدیر بازاریابی ، تاییدیه ها و اعلامیه های شرکت ها ، همکاری می کنیم. ما بر نقش ساختار جدید – تأیید مدیر عامل – بر عملکرد شرکت با توجه به زمینه تأکید بازاریابی سنگین ، تأکید می کنیم.