هدف این مقاله بررسی تأثیر تأیید مدیر عامل شرکت (اندازه گیری شده توسط حضور مدیر عامل شرکت در بیانیه مطبوعاتی) رهبران فروش و بازاریابی بر عملکرد شرکت است که سازمان تأکید زیادی بر بازاریابی دارد. مطالعه ما در مورد بیش از ۸۰۰ اطلاعیه در مورد قرار ملاقات نشان می دهد که انتظارات افزایش یافته توسط تأیید مدیر عامل شرکت های فروش و بازاریابی رنج می برند به دلیل تغییراتی در سازمان فروش و بازاریابی ، دچار تلاطم در روابط با مشتری زیاد هستند. ما می دانیم که تایید مدیرعامل اعلامیه های فروش و بازاریابی در شرکتهایی که تأکید بر بازاریابی سنگین دارند ، به عملکرد شرکت در پایان سال آسیب می رساند. این یافته ها همچنین نشان می دهد که تأیید مدیرعامل در هر دو افق پایان و سال صدمه می زند ، زیرا تأیید مدیر عامل شرکت به عنوان معیار ارزیابی داخلی ، در سطح شرکت ، این تصور را دارد که بی خبر و ذهنی است. تحقیقات گسترده تأثیر اطلاعیه های انتصاب در عملکرد شرکت را مورد مطالعه قرار داده است ، در حالی که از نقش تأیید مدیر عامل شرکت غافل است. بنابراین ، این مطالعه پیامدهایی برای انتصاب رهبران فروش و بازاریابی دارد که تحت شرایط خاصی می توانند انتظارات از ادامه حضور شرکت در یک بازار را تقویت کنند. از لحاظ تئوریکی ، ما با ایجاد زمینه ای در تقاطع تحقیقات مربوط به موفقیت و فروش جانشین مدیر بازاریابی ، تاییدیه ها و اعلامیه های شرکت ها ، همکاری می کنیم. ما بر نقش ساختار جدید – تأیید مدیر عامل – بر عملکرد شرکت با توجه به زمینه تأکید بازاریابی سنگین ، تأکید می کنیم.
About Us
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua.
ضروریات تحقق سال رونق تولید
ماه اردیبهشت تبدیل خلاقیت ها و ایده های شما دانشجویان و کارآفرینان به نوآوری و محصولات تولیدی با شعار با ارائه ایده های خلاق و نوآور در زمینه طرح های تولیدی دارای توجیه اقتصادی دست در دست هم برای استقلال هر چه بیشتر کشورمان بکوشیم
شرکت کوروش صنعت هخامنش آماده دریافت ایده های خلاق شما در زمینه طرح های تولیدی دارای توجیه اقتصادی و مطالعه در این زمینه توسط کارشناسان در منوی مربوط به خدمات کارآفرینان و تولیدکنندگان
About Us
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua.