این مطالعه یک چارچوب نظری از رفتار مصرف کننده سبز برای تعیین اثرات تأثیرگذاری شخصی ، آگاهی از مصرف سبز ، نگرش به مصرف سبز ، تعدیل کنندگان داخلی و خارجی تهیه می کند و بررسی می کند که آیا این تأثیرات بین خرید ، استفاده و رفتارهای بازیافت متفاوت است. برای ارزیابی داده های جمع آوری شده از طریق پرسشنامه از تحلیل همبستگی و رگرسیون چندگانه استفاده شده است. نتایج نشان می دهد که نگرش ها مهمترین پیش بینی کننده رفتار خرید هستند. استفاده از رفتار عمدتاً با درآمد ، اثربخشی مصرف کننده و سن مشخص می شود ، در حالی که بازیافت رفتار با استفاده از رفتار به شدت تحت تأثیر قرار می گیرد. این یافته ها دارای پیامدهای سیاسی بوده و درک رفتار مصرف کننده سبز در چین را بهبود می بخشد.
About Us
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua.
ضروریات تحقق سال رونق تولید
ماه اردیبهشت تبدیل خلاقیت ها و ایده های شما دانشجویان و کارآفرینان به نوآوری و محصولات تولیدی با شعار با ارائه ایده های خلاق و نوآور در زمینه طرح های تولیدی دارای توجیه اقتصادی دست در دست هم برای استقلال هر چه بیشتر کشورمان بکوشیم
شرکت کوروش صنعت هخامنش آماده دریافت ایده های خلاق شما در زمینه طرح های تولیدی دارای توجیه اقتصادی و مطالعه در این زمینه توسط کارشناسان در منوی مربوط به خدمات کارآفرینان و تولیدکنندگان
About Us
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua.