این مطالعه یک پیشگام تلاش برای کشف رفتارهای مصرف کننده گردشگر (انگیزه ها ، منابع اطلاعاتی ، گزینه های مقصد ، ترجیحات فعالیت سفر و معیارهای ارزیابی مقصد) در بازار بالقوه بالقوه چین از منظر نسل است. با هدف قرار دادن همه چین ، ما نمونه ای از ۴۰۴۷ پاسخ دهندگان را پوشش دادیم که شامل پنج نسل است: نسل کمونیست Firm (FCG) ، نسل گمشده (LG) ، نسل اصلاحات و افتتاحیه (ROG) ، نسل تنها فرزند (OG). و نسل جهانی (GG) برای انجام آزمونهای Chi-square ، ANOVA و تجزیه و تحلیل مکاتبات. نتایج حاکی از تفاوتهای معنی دار و برخی شباهت ها در رفتارهای توریستی در بین نسل ها است. این تحقیق از طریق بررسی تجربی ، تئوری نسل را از دیدگاه کشور شرقی پشتیبانی و گسترش می دهد و اطلاعات مفیدی را برای محققان و دست اندرکاران ارائه می دهد.
About Us
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua.
ضروریات تحقق سال رونق تولید
ماه اردیبهشت تبدیل خلاقیت ها و ایده های شما دانشجویان و کارآفرینان به نوآوری و محصولات تولیدی با شعار با ارائه ایده های خلاق و نوآور در زمینه طرح های تولیدی دارای توجیه اقتصادی دست در دست هم برای استقلال هر چه بیشتر کشورمان بکوشیم
شرکت کوروش صنعت هخامنش آماده دریافت ایده های خلاق شما در زمینه طرح های تولیدی دارای توجیه اقتصادی و مطالعه در این زمینه توسط کارشناسان در منوی مربوط به خدمات کارآفرینان و تولیدکنندگان
About Us
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua.