در طول دو دهه گذشته ، علاقه زیادی به مسئولیت اجتماعی شرکت (CSR) در بین محققان حسابداری وجود داشته است. به عنوان شاهد این علاقه رو به رشد ، دو مقاله بررسی در مورد CSR سال گذشته در مجلات حسابداری منتشر شد. راهنمایی ضمنی توسعه فرضیه در مطالعات CSR مفهوم تعارض بین سهامداران و ذینفعان است. ما CSR را از نظر موقعیت برنده برای سهامداران و ذینفعان تعریف می کنیم: یک چارچوب CSR برای اهداف استراتژیک تجارت. ما شواهدی را ارائه می دهیم که از این دیدگاه CSR با استفاده از پرونده های مربوط به شرکت های خاص و یافته های مطالعات تجربی بایگانی شده حمایت می کند. طبق چارچوب CSR ما ، منابع اختصاص یافته برای فعالیت CSR همچنین به پیشبرد استراتژی تجارت کمک می کنند. به همین ترتیب ، جداسازی ورودی ها و یا خروجی های CSR به دلیل مشکلات عدم تفکیک و چند بعدی بودن کار دشوار است. در حالی که اندازه گیری یک چالش است ، با این وجود چارچوب ما راههای مختلف امیدوارکننده ای را برای تحقیقات آینده باز می کند.
About Us
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua.
ضروریات تحقق سال رونق تولید
ماه اردیبهشت تبدیل خلاقیت ها و ایده های شما دانشجویان و کارآفرینان به نوآوری و محصولات تولیدی با شعار با ارائه ایده های خلاق و نوآور در زمینه طرح های تولیدی دارای توجیه اقتصادی دست در دست هم برای استقلال هر چه بیشتر کشورمان بکوشیم
شرکت کوروش صنعت هخامنش آماده دریافت ایده های خلاق شما در زمینه طرح های تولیدی دارای توجیه اقتصادی و مطالعه در این زمینه توسط کارشناسان در منوی مربوط به خدمات کارآفرینان و تولیدکنندگان
About Us
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua.