این مطالعه یک رویکرد داده محور برای ارزیابی شیوه ها و اثربخشی دیپلماسی دیجیتال ، با استفاده از پرونده های کره جنوبی و ژاپن را معرفی می کند. این مطالعه قدرت شبکه سازی سازمان های دیپلماسی عمومی را بر اساس استفاده از رسانه های اجتماعی ، تعامل با مردم ، الگوهای تعامل بین مردم و درک و نگرش عمومی نسبت به سازمانها مقایسه کرده است. این کار از طریق روش سه مرحله ای با استفاده از تحلیل شبکه های اجتماعی و الگوبرداری موضوع انجام شد. تجزیه و تحلیل شبکه نشان می دهد که سازمان دیپلماسی عمومی کره یک شبکه تفسیر بزرگتر ، سست تر و متمرکز تر از سازمان ژاپنی ایجاد کرده است ، که الگوی اتصال “دنیای کوچک” را با بازیگران بسیار بهم پیوسته ارائه می دهد. این یافته ها همچنین حاکی از آن است که ، در مقایسه با سازمان ژاپنی ، این سازمان کره ای نه تنها در تقویت قدرت نرم خود از طریق رسانه های اجتماعی بلکه در ایجاد شبکه های بین المللی در بین عموم خارجی موفق عمل کرده است.
About Us
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua.
ضروریات تحقق سال رونق تولید
ماه اردیبهشت تبدیل خلاقیت ها و ایده های شما دانشجویان و کارآفرینان به نوآوری و محصولات تولیدی با شعار با ارائه ایده های خلاق و نوآور در زمینه طرح های تولیدی دارای توجیه اقتصادی دست در دست هم برای استقلال هر چه بیشتر کشورمان بکوشیم
شرکت کوروش صنعت هخامنش آماده دریافت ایده های خلاق شما در زمینه طرح های تولیدی دارای توجیه اقتصادی و مطالعه در این زمینه توسط کارشناسان در منوی مربوط به خدمات کارآفرینان و تولیدکنندگان
About Us
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua.