ایمنی و مراقبت از کیفیت بیمار از مهمترین نگرانی های پرستاری و تمام حرفه های مراقبت های بهداشتی است. ابتکار عمل رانده شده توسط اینها
نگرانی ها طی یک دهه گذشته توسط سازمان ها و آژانس ها در سطح محلی ، ایالتی و ملی صورت گرفته است. یک جامع
چارچوبی که در بسیاری از مدارس و آژانس ها مورد استفاده قرار می گیرد ، نتایج شایستگی و مدل ارزیابی عملکرد لنبورگ (COPA) است. این مقاله
به بررسی مفاهیم اساسی و اصول مرتبط با آنها می پردازد تا در ارتقاء برنامه های درسی برای ارتقاء صلاحیت مبتنی بر تمرین اساسی باشد
چارچوب بر هشت مهارت اصلی تمرین تأکید می کند. نتایج مبتنی بر شایستگی. یادگیری عملی محور. و عملکرد شایستگی
امتحانات این مقاله همچنین تحقیقات دکتری کلین را برجسته می کند ، که تأثیرات آموزش و یادگیری را در نمونه متنوعی مقایسه می کند
برنامه های پرستاری ، که برخی از آنها استفاده می کنند و برخی از آنها از مدل استفاده نمی کنند. یافته های کلی با توصیه هایی برای مطالعه بیشتر خلاصه شده است.
مدل COPA همچنین به طور خلاصه با یک ابتکار عمل در حال ظهور مقایسه می شود.