هدف از این مطالعه بررسی تأثیر تعدیل کننده عوامل جمعیت شناختی در رابطه بین اهمیت عناصر رسانه ای و گرایش به استفاده آنها است. تجزیه و تحلیل گرایش تغییر (CPA) برای بررسی کاربرد فعلی و پیش بینی روند آینده عناصر رسانه ای در فعالیت های بازاریابی رسانه ای از شرکت های هتل استفاده می شود. این نظرسنجی با محوریت کاربران رسانه داخلی با تجربه قبلی در دستیابی به اطلاعات هتل های داخلی و بین المللی از طریق رسانه انجام می شود. نتایج نشان می دهد که برخی عوامل جمعیتی رابطه برخی عناصر رسانه را تعدیل می کنند. علاوه بر این ، نتایج CPA نشان می دهد که عناصر رسانه از اهمیت بالایی و همچنین استفاده و کدام یک استفاده نمی کنند. به عنوان مثال ، شکلک ها کمترین عنصر رسانه ای هستند که در بازاریابی رسانه ای مورد استفاده قرار می گیرند. روندهای آینده عناصر رسانه ای در فعالیتهای بازاریابی رسانه ای شرکتهای هتلی با استفاده از CPA ارزیابی می شود و تعدادی فعالیت را نشان می دهد. سرانجام ، پیامدها و پیشنهادات تحقیق آینده بر اساس نتایج بحث شده است.
About Us
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua.
ضروریات تحقق سال رونق تولید
ماه اردیبهشت تبدیل خلاقیت ها و ایده های شما دانشجویان و کارآفرینان به نوآوری و محصولات تولیدی با شعار با ارائه ایده های خلاق و نوآور در زمینه طرح های تولیدی دارای توجیه اقتصادی دست در دست هم برای استقلال هر چه بیشتر کشورمان بکوشیم
شرکت کوروش صنعت هخامنش آماده دریافت ایده های خلاق شما در زمینه طرح های تولیدی دارای توجیه اقتصادی و مطالعه در این زمینه توسط کارشناسان در منوی مربوط به خدمات کارآفرینان و تولیدکنندگان
About Us
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua.