هدف از این مطالعه بررسی تأثیر تعدیل کننده عوامل جمعیت شناختی در رابطه بین اهمیت عناصر رسانه ای و گرایش به استفاده آنها است. تجزیه و تحلیل گرایش تغییر (CPA) برای بررسی کاربرد فعلی و پیش بینی روند آینده عناصر رسانه ای در فعالیت های بازاریابی رسانه ای از شرکت های هتل استفاده می شود. این نظرسنجی با محوریت کاربران رسانه داخلی با تجربه قبلی در دستیابی به اطلاعات هتل های داخلی و بین المللی از طریق رسانه انجام می شود. نتایج نشان می دهد که برخی عوامل جمعیتی رابطه برخی عناصر رسانه را تعدیل می کنند. علاوه بر این ، نتایج CPA نشان می دهد که عناصر رسانه از اهمیت بالایی و همچنین استفاده و کدام یک استفاده نمی کنند. به عنوان مثال ، شکلک ها کمترین عنصر رسانه ای هستند که در بازاریابی رسانه ای مورد استفاده قرار می گیرند. روندهای آینده عناصر رسانه ای در فعالیتهای بازاریابی رسانه ای شرکتهای هتلی با استفاده از CPA ارزیابی می شود و تعدادی فعالیت را نشان می دهد. سرانجام ، پیامدها و پیشنهادات تحقیق آینده بر اساس نتایج بحث شده است.