این مقاله یک بخش عقیده است ، که به طور خلاصه راه هایی را نشان می دهد که گردشگری یک بخش بسیار مهم برای فرصت های اشتغال و کارآفرینی بانوان و درنهایت برای زندگی ، اوقات فراغت و تجارب تجاری آنها است. هدف اصلی آن گمانه زنی در مورد آینده تحقیقات و عمل در مورد جنسیت گردشگری طی یک دهه آینده است. این نشان می دهد که ، با وجود بلوغ این رشته ، تحقیقات با استفاده از روش های کیفی و فمینیستی استعلام همچنان در تلاش برای مشروعیت در زمینه ای تحت سلطه پارادایم ها و رویکردهای علمی است. در این بخش نقش آکادمیک های ارشد باید برای شکل دادن به آینده پر جنب و جوش برای مطالعات جنسیت ، از طریق آموزش و با استفاده از ساختارهای دانش و سلسله مراتب پاسخگو باشند. این بخش با برجسته کردن دو زمینه نتیجه می گیرد که دانشمندان جنسیت در زمینه گردشگری می توانند تحقیقاتی را در مورد تجارب جنسیتی بشر در دهه آینده انجام دهند ، یعنی هوش مصنوعی و روباتیک و سوء استفاده جنسی و آزار و اذیت.