در این مقاله با تجزیه و تحلیل داده های سرشماری فرانسه ۲۰۰۶/۰۷ و ۲۰۱۳ و همچنین داده های استخراج شده از صفحات زرد ، می توان به درک چگونگی آماده سازی شهر فرانسه در آرل برای آمدن ورود بنای برجسته بنیاد لوما در فرانک ا. گری در سال ۲۰۱۹ ، پرداخت. و اینکه چگونه یک سایت ساخت و ساز در مقیاس بزرگ ، هنوز فاقد زیبایی شناسی و عملکرد فرهنگی آینده است ، بر هسته شهری تأثیر می گذارد. برای این کار ، سه فرضیه را در نظر می گیریم: (۱) ظهور مخاطبان جدید: یک ساختمان دیدنی جمعیت جدید را به هسته فرهنگی فرهنگی شهری از قبل موجود جذب می کند ، (۲) الگوی مسکونی: یک ساختمان مشخص باعث ایجاد تحولات اجتماعی در محلات اطراف می شود. (۳) تحرک: یک ساختمان برجسته باعث ورود افراد “مستعدترین و تحصیل کرده” می شود. پس از آزمایش این فرضیه ها با استفاده از روش های نقشه برداری و آماری ، یافته های ما حمایت جدی از تحرک و پشتیبانی مختلط از ظهور مخاطبان جدید و الگوی مسکونی را نشان می دهد. با وجودی که پیوندهای علی و معلولی بین بنای برجسته و پویایی جدید شهری به سختی قابل اثبات است ، نتایج ما نشان می دهد که آرل خود را با ابعاد فرهنگی و زیبایی شناختی آینده بنیاد لوما در حال “تنظیم” می کند.
About Us
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua.
ضروریات تحقق سال رونق تولید
ماه اردیبهشت تبدیل خلاقیت ها و ایده های شما دانشجویان و کارآفرینان به نوآوری و محصولات تولیدی با شعار با ارائه ایده های خلاق و نوآور در زمینه طرح های تولیدی دارای توجیه اقتصادی دست در دست هم برای استقلال هر چه بیشتر کشورمان بکوشیم
شرکت کوروش صنعت هخامنش آماده دریافت ایده های خلاق شما در زمینه طرح های تولیدی دارای توجیه اقتصادی و مطالعه در این زمینه توسط کارشناسان در منوی مربوط به خدمات کارآفرینان و تولیدکنندگان
About Us
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua.