این دومین شماره ویژه ژورنال تحقیقات تجاری در مورد رفتار مصرف کننده اینترنت شامل دوازده مقاله است که از مقالات ارائه شده در زیر فراخوانی برای ارسال درخواست در ژانویه سال ۲۰۰۸ ارائه شده است. گروه بندی به چهار دسته گسترده: نفوذ اعتماد و نقش جوامع مجازی؛ درک نقش کلمه الکترونیکی از دهان؛ درک واکنش مصرف کننده نسبت به قیمت گذاری در اینترنت؛ مسائل مصرف کننده در استراتژی بازاریابی. با راهنمایی های تحقیق آینده نتیجه گیری می شود.
About Us
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua.
ضروریات تحقق سال رونق تولید
ماه اردیبهشت تبدیل خلاقیت ها و ایده های شما دانشجویان و کارآفرینان به نوآوری و محصولات تولیدی با شعار با ارائه ایده های خلاق و نوآور در زمینه طرح های تولیدی دارای توجیه اقتصادی دست در دست هم برای استقلال هر چه بیشتر کشورمان بکوشیم
شرکت کوروش صنعت هخامنش آماده دریافت ایده های خلاق شما در زمینه طرح های تولیدی دارای توجیه اقتصادی و مطالعه در این زمینه توسط کارشناسان در منوی مربوط به خدمات کارآفرینان و تولیدکنندگان
About Us
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua.