ادعای اصطلاح “فرهنگ پژوهشی” به بخشی پذیرفته شده از واژگان دانشگاهی در دانشکده های حسابداری در دانشگاههای سراسر جهان تبدیل نشده است. برای محققان ارشد و همچنین شغلی اولیه ، یک فرهنگ تحقیقاتی “پر جنب و جوش” و “فعال” استدلال می شود که با بهره گیری از مزایایی که چنین محیطی ارائه می دهد ، طیف وسیعی از نتایج تحقیق را تقویت می کند. با این وجود ، نه تنها اهمیت فرهنگ پژوهش به نظر می رسد وضعیت خرد متعارف در گفتمان حسابداری دانشگاهی را به دست آورده است ، بلکه اصطلاح فرهنگ فرهنگ نیز با خود انتظار یک ضمنی از یک روش “ایده آل” را دارد که در نتیجه نتایج تحقیق در دانشکده های حسابداری دانشگاه صورت می گیرد. می توان تسهیل کرد فرهنگ فرهنگ تحقیق دقیقاً چیست و از چه طریقی به نتایج تحقیق کمک می کند؟ این مطالعه اکتشافی در صدد است تا این سؤالات را براساس مصاحبه با ۴۴ دانشکده ارشد حسابداری ، که از ۳۷ دانشگاه در ۱۱ ایالت گرفته شده است ، باز کند. به دور از فرهنگ پژوهشی ‘ایده آل’ ، همگن و یک اندازه متناسب با آن که مدارس حسابداری باید آرزو کنند ، یافته های این مطالعه نشانگر استمرار انواع فرهنگ پژوهش بسته به تمایل محققان برای اتخاذ یک کار یا رابطه است. جهت گیری به تحقیقات آنها. بر این اساس چارچوبی را پیشنهاد می کنیم که در آن می توان فرهنگ پژوهش حسابداری را مفهوم سازی کرد. یافته ها و پیامدهای آنها نقطه عزیمت تجربی را برای تجزیه و تحلیل و تفسیر آینده ارائه می دهد.
About Us
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua.
ضروریات تحقق سال رونق تولید
ماه اردیبهشت تبدیل خلاقیت ها و ایده های شما دانشجویان و کارآفرینان به نوآوری و محصولات تولیدی با شعار با ارائه ایده های خلاق و نوآور در زمینه طرح های تولیدی دارای توجیه اقتصادی دست در دست هم برای استقلال هر چه بیشتر کشورمان بکوشیم
شرکت کوروش صنعت هخامنش آماده دریافت ایده های خلاق شما در زمینه طرح های تولیدی دارای توجیه اقتصادی و مطالعه در این زمینه توسط کارشناسان در منوی مربوط به خدمات کارآفرینان و تولیدکنندگان
About Us
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua.