این مطالعه به بررسی سطح مطلوب قیمتهای انتقال توسط مدیران در یک شرکت تقسیم شده هنگام ارزیابی بر اساس کارت امتیازی متوازن می پردازد. فرض منحصر به فرد از مدل ما این است که قیمت های نقل و انتقالات برای مدیران یک شرکت رقیب قابل کنترل نیست. برخلاف یافته های چندین مطالعه که قیمت گذاری استراتژیک انتقال را بررسی می کند ، این تحقیق نشان می دهد که یک مدیر که با استفاده از یک کارت امتیازی متوازن ارزیابی می شود ، با توجه به رقیب بازار در یک محیط اقتصادی خاص ، یک قیمت نقل و انتقالات را که بالاتر از هزینه های حاشیه ای است ، انتخاب می کند. این نتیجه عمدتا با فرض مدل ما ایجاد می شود که یک مدیر سود شرکت رقیب را در تصمیم گیری در نظر می گیرد که هدف از آن سود بیشترین بلند مدت است. این مطالعه با نشان دادن این نکته که حتی اگر قیمت نقل و انتقالات قابل رؤیت برای رقبا نباشد ، سهم بسزایی در ادبیات قیمت گذاری انتقال می گذارد ، قیمت مطلوب انتقال بیش از هزینه های حاشیه ای است که بازار محصول نهایی با رقابت قیمت مشخص می شود ، چیزی که در حسابداری تحلیلی قبلی نشان داده نشده است. پژوهش.