حتی دو دهه بعد از آنکه Clare Self Concept (SCC) برای اولین بار در ادبیات روانشناسی ظهور کرد ، این مفهوم مهم توجه روانشناسان مصرف کننده را جلب کرده است. با تمایز در ادبیات روانشناسی از مفهوم عزت نفس ، مطالعه ما نقش SCC در رفتارهای منتخب مصرف کننده را بررسی می کند. نظرسنجی از ۳۰۱ مصرف کننده نشان داد که SCC به رضایت عمومی مصرف کنندگان از زندگی کمک می کند و عدم وجود آن منجر به رفتارهای مصرف کننده از جمله حساسیت به نفوذ بین فردی ، ماتریالیسم ، تردید پس از خرید ، خرید به عنوان فرار و استفاده از محصولات به عنوان تقویت کننده هویت می شود. این آخرین نتایج نشان می دهد که مصرف کنندگان کم SCC ، که به طور مشخص ، دچار سردرگمی و اضطراب همزمان می شوند ، از بازار به عنوان یک منبع مقابله استفاده می کنند. این نتایج ، ابزار مفهوم را در گسترش درک ما از برخی از رفتارهای مهم مصرف کننده مهم نشان می دهد.
About Us
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua.
ضروریات تحقق سال رونق تولید
ماه اردیبهشت تبدیل خلاقیت ها و ایده های شما دانشجویان و کارآفرینان به نوآوری و محصولات تولیدی با شعار با ارائه ایده های خلاق و نوآور در زمینه طرح های تولیدی دارای توجیه اقتصادی دست در دست هم برای استقلال هر چه بیشتر کشورمان بکوشیم
شرکت کوروش صنعت هخامنش آماده دریافت ایده های خلاق شما در زمینه طرح های تولیدی دارای توجیه اقتصادی و مطالعه در این زمینه توسط کارشناسان در منوی مربوط به خدمات کارآفرینان و تولیدکنندگان
About Us
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua.