فرصتهایی که واقعیت مجازی برای بازاریابی B2B فراهم می کند ، در بحث درباره نمونه های جالب توجه از پذیرندگان اولیه مانند GE ، زیمنس و ایرباس به طور فزاینده ای توسط مطبوعات تجارت شناخته می شود. با این حال ، در حالی که به رسمیت شناختن روزافزون قول و پتانسیل آن ، تأثیر خاص واقعیت مجازی بر بازاریابی B2B همچنان یک حوزه تحقیقاتی ناشناخته است. این مقاله با تهیه یک چارچوب و ارائه گزاره هایی که تأثیر واقعیت مجازی بر درک خریدار B2B از ارزش استفاده در مرحله بعد از خرید سفر خرید خریدار را مورد بررسی قرار می دهد ، به بررسی نظری اولیه در مورد موضوع می پردازد. در این مقاله همچنین تأثیر تعدیل کننده چندین جنبه از روابط خریدار و تأمین کننده ، از جمله پیچیدگی دانش ، پیچیدگی اجتماعی و پیچیدگی وظایف ، بر سهم واقعیت مجازی در درک ارزش استفاده در نظر گرفته شده است. این بحث به محققان بازاریابی B2B چندین جهت برای تحقیقات آینده ارائه می دهد و چندین توصیه برای بازاریابان B2B علاقه مند به استفاده از فرصت های ارائه شده توسط واقعیت مجازی ارائه می دهد.
About Us
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua.
ضروریات تحقق سال رونق تولید
ماه اردیبهشت تبدیل خلاقیت ها و ایده های شما دانشجویان و کارآفرینان به نوآوری و محصولات تولیدی با شعار با ارائه ایده های خلاق و نوآور در زمینه طرح های تولیدی دارای توجیه اقتصادی دست در دست هم برای استقلال هر چه بیشتر کشورمان بکوشیم
شرکت کوروش صنعت هخامنش آماده دریافت ایده های خلاق شما در زمینه طرح های تولیدی دارای توجیه اقتصادی و مطالعه در این زمینه توسط کارشناسان در منوی مربوط به خدمات کارآفرینان و تولیدکنندگان
About Us
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua.