فناوریهای واقعیت مجازی (VR) و واقعیت افزوده (AR) تأثیر عمیقی بر انواع روشهای بازاریابی دارند و توجه محققان بازاریابی را به خود جلب می کنند. در این مقاله ، ما تحولات کاربردهای VR / AR و تحقیقات در زمینه بازاریابی مصرف کننده را مرور می کنیم. ما یک چارچوب مفهومی برای تحقیقات VR / AR در بازاریابی مصرف کننده پیشنهاد می کنیم که حول تجربیات مصرف کننده ارائه شده توسط برنامه های VR / AR در طول سفر مشتری و اثربخشی چنین برنامه هایی ، و به مفاهیم و مؤلفه های اصلی چارچوب می پردازد. در مرحله بعدی ، ما یک مرور کلی از برنامه های VR / AR در شیوه های فعلی و تحقیقات گسترده در مورد VR / AR در بازاریابی مصرف کننده ارائه می دهیم. سرانجام ، بر اساس این چهارچوب ، ما چشم انداز توسعه آینده فن آوری ها و برنامه های VR / AR را ارائه می دهیم ، در مورد پیامدهای مدیریتی بحث می کنیم و راهکارهایی را برای تحقیقات در مورد بازاریابی مصرف کننده تجویز می کنیم.
About Us
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua.
ضروریات تحقق سال رونق تولید
ماه اردیبهشت تبدیل خلاقیت ها و ایده های شما دانشجویان و کارآفرینان به نوآوری و محصولات تولیدی با شعار با ارائه ایده های خلاق و نوآور در زمینه طرح های تولیدی دارای توجیه اقتصادی دست در دست هم برای استقلال هر چه بیشتر کشورمان بکوشیم
شرکت کوروش صنعت هخامنش آماده دریافت ایده های خلاق شما در زمینه طرح های تولیدی دارای توجیه اقتصادی و مطالعه در این زمینه توسط کارشناسان در منوی مربوط به خدمات کارآفرینان و تولیدکنندگان
About Us
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua.