واقعیت افزوده به عنوان یک فناوری تعاملی جدید ظهور کرده است و روش بی سابقه ای آن برای تکمیل محیط فیزیکی با حاشیه نویسی های مجازی ، حالت های خلاقانه ای را برای دسترسی به محتوای مرتبط با تجارت ارائه می دهد. با این حال ، در مورد چگونگی واکنش مصرف کنندگان به ویژگی های آن ، اطلاعات کمی شناخته شده است. این مقاله با مطالعه ویژگیهای رسانه ای فن آوری های تعاملی به واقعیت افزوده (AR) نزدیک می شود و نشان می دهد که تا چه میزان آنها نشانگر برنامه های تجاری فعلی AR هستند. بر اساس بررسی ادبیات در مورد پاسخ مصرف کننده به این ویژگی ها ، تأثیرات بالقوه رسانه ای AR بر رفتار مصرف کننده بحث شده است. سرانجام ، مقاله پیشنهاد تحقیق را برای مطالعه بیشتر این پدیده جدید در بازاریابی ارائه می دهد.
About Us
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua.
ضروریات تحقق سال رونق تولید
ماه اردیبهشت تبدیل خلاقیت ها و ایده های شما دانشجویان و کارآفرینان به نوآوری و محصولات تولیدی با شعار با ارائه ایده های خلاق و نوآور در زمینه طرح های تولیدی دارای توجیه اقتصادی دست در دست هم برای استقلال هر چه بیشتر کشورمان بکوشیم
شرکت کوروش صنعت هخامنش آماده دریافت ایده های خلاق شما در زمینه طرح های تولیدی دارای توجیه اقتصادی و مطالعه در این زمینه توسط کارشناسان در منوی مربوط به خدمات کارآفرینان و تولیدکنندگان
About Us
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua.