افزایش تنوع درون ملی بسیاری از بازارهای مدرن ، تقسیم هویت را به چالش می کشد. از آنجا که مصرف کنندگان نیاز به شناخت بیشتر هویت متنوع خود را از مارک ها دارند ، علم و عمل بازاریابی در جستجوی تئوری ها و مدل هایی هستند که پویایی هویت را به عنوان تأثیرات فرهنگی از خارج و از مرزهای بازار ملی تحت تأثیر قرار می دهند. این مقاله ، تئوری انباشت مصرف کننده را به واقعیت های بازار چند فرهنگی گسترش می دهد و یک چارچوب تعاونی هویت چند فرهنگی مصرف کننده (CMIA) را ارائه می دهد که سه نوع اصلی تأثیرات فرهنگی درون و فراملی را با آگاهی از پویایی هویت ارائه می دهد. با بررسی هویت فرهنگی مصرف کننده در چارچوب CMIA در یک مطالعه ترکیبی از دو کشور ، ما نشان می دهیم که به دست آوردن چنین دیدگاه یکپارچه ای در مورد هویت فرهنگی ، از تنوع و پیچیدگی بیشتری (تک- ، دو- یا چند فرهنگی) پرده برمی دارد. بخش های مصرف کننده ما با بحث در مورد مسیرهای آینده برنامه های CMIA برای حمایت از مدیران بازاریابی ، محققان و مربیان معامله با بازارهای فرهنگی ناهمگن نتیجه می گیریم.
About Us
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua.
ضروریات تحقق سال رونق تولید
ماه اردیبهشت تبدیل خلاقیت ها و ایده های شما دانشجویان و کارآفرینان به نوآوری و محصولات تولیدی با شعار با ارائه ایده های خلاق و نوآور در زمینه طرح های تولیدی دارای توجیه اقتصادی دست در دست هم برای استقلال هر چه بیشتر کشورمان بکوشیم
شرکت کوروش صنعت هخامنش آماده دریافت ایده های خلاق شما در زمینه طرح های تولیدی دارای توجیه اقتصادی و مطالعه در این زمینه توسط کارشناسان در منوی مربوط به خدمات کارآفرینان و تولیدکنندگان
About Us
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua.