این مقاله یک رویکرد جدید برای ارزیابی تأثیر مصرف F&B مسافر و هزینه ترمینالهایی که تقریباً به مفهوم یک مرکز خرید فرودگاه نزدیک هستند ارائه می دهد. با استفاده از یک پایگاه داده گسترده از ۳۷۲۲۶ مسافر مصاحبه شده در ۸ فرودگاه مختلف اسپانیا ، از جمله دو فرودگاه توپی اسپانیایی ، مادرید-باراخاس و بارسلونا ، با استفاده از یک متدولوژی که در استنتاج علّی آماری با تطابق کرنل و رادیال قرار گرفته است ، نتایج به طور محکم نشان می دهد که مسافران رفتار مصرف خود را تغییر می دهند. در مراکز فرودگاهی هاب در مقایسه با نحوه رفتار آنها در فرودگاههای منطقه با یک پیشنهاد تجاری و تجاری کمتر از F&B. به طور خاص ، بین ۳/۷ تا ۴/۱ درصد افزایش وجود دارد که احتمال دارد مسافر توپی مصرف کند و بین ۱٫۲ تا ۱٫۳ درصد به احتمال زیاد خرید را انجام دهد ، در حالی که میانگین هزینه هر مسافر ۳٫۵۳ یورو افزایش می یابد.
About Us
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua.
ضروریات تحقق سال رونق تولید
ماه اردیبهشت تبدیل خلاقیت ها و ایده های شما دانشجویان و کارآفرینان به نوآوری و محصولات تولیدی با شعار با ارائه ایده های خلاق و نوآور در زمینه طرح های تولیدی دارای توجیه اقتصادی دست در دست هم برای استقلال هر چه بیشتر کشورمان بکوشیم
شرکت کوروش صنعت هخامنش آماده دریافت ایده های خلاق شما در زمینه طرح های تولیدی دارای توجیه اقتصادی و مطالعه در این زمینه توسط کارشناسان در منوی مربوط به خدمات کارآفرینان و تولیدکنندگان
About Us
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua.