برنامه ریزی فضایی باید به عنوان بخشی از برنامه ریزی و مدیریت مناظر ، منابع طبیعی و / یا تنوع زیستی ، با معاملات بین خواسته ها و نیازهای ذینفعان مقابله کند. برای اینکه تحقیقات مربوط به تجارت اکوسیستم (ES) برای برنامه ریزی مکانی اهمیت بیشتری داشته باشد ، ما یک چارچوب تحلیلی را پیشنهاد می کنیم ، که ذینفعان ، انتخاب کاربری / مدیریت زمین ، تأثیر آنها بر ES و پاسخ در مرکز را قرار می دهد. بر اساس ۲۴ مورد از سراسر جهان ، ما از این قاب بندی برای تجزیه و تحلیل ظاهر و تنوع معاملات تجاری در دنیای واقعی استفاده کردیم. آنها طیف گسترده ای از معاملات مربوط به استفاده از اکوسیستم را شامل می شوند ، از جمله: تغییر کاربری اراضی ، رژیم های مدیریتی ، فنی در مقابل راه حل های مبتنی بر طبیعت ، استفاده از منابع طبیعی و مدیریت گونه ها. بازرگانی ES مورد مطالعه دارای پیچیدگی است که به مراتب بیشتر از آنچه اغلب در ادبیات ES توصیف می شود ، بود. کاربران تأثیرگذار و تنظیم کننده های زمینه در هسته اصلی تصمیم گیری برای تجارت قرار می گیرند ، اما بیشتر تأثیر آن توسط کاربران غیر اثرگذار احساس می شود. تأمین و فرهنگ عمومی بیشترین هدف در معاملات مورد مطالعه بوده است ، اما تنظیم ES بیشترین تأثیر را داشته است. ویژگی های ذینفعان مانند تأثیر ، تأثیرگذاری و نگرانی ها تا حدی می تواند موقعیت و پاسخ آنها را در رابطه با سودهای تجاری توضیح دهد. بر اساس یافته های تحقیق ، ما توصیه هایی را برای برنامه ریزی مکانی تدوین می کنیم.
About Us
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua.
ضروریات تحقق سال رونق تولید
ماه اردیبهشت تبدیل خلاقیت ها و ایده های شما دانشجویان و کارآفرینان به نوآوری و محصولات تولیدی با شعار با ارائه ایده های خلاق و نوآور در زمینه طرح های تولیدی دارای توجیه اقتصادی دست در دست هم برای استقلال هر چه بیشتر کشورمان بکوشیم
شرکت کوروش صنعت هخامنش آماده دریافت ایده های خلاق شما در زمینه طرح های تولیدی دارای توجیه اقتصادی و مطالعه در این زمینه توسط کارشناسان در منوی مربوط به خدمات کارآفرینان و تولیدکنندگان
About Us
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua.