در بازاریابی رسانه های اجتماعی ، تایید مشهور یک استراتژی است که به طور گسترده استفاده می شود. مارک های لوکس از حساب های رسانه های اجتماعی خود برای ارسال تصاویر افراد مشهور با استفاده از محصولات خود استفاده می کنند. با این حال ، آنها با این معضل روبرو خواهند شد که استاندارد یا محلی سازی نمایندگان مشهور خود برای بازارهای مختلف را بصورت استاندارد یا محلی سازی کنند. این معضل مربوط به استاندارد سازی یا تطبیق تبلیغات آنها با بازار محلی ، مدت هاست که مارک های لوکس را به دام می اندازد. در این مقاله به بررسی اثربخشی حمایت از افراد مشهور محلی برای مارک های لوکس در رسانه های اجتماعی چینی می پردازیم. ما تجزیه و تحلیل می کنیم که آیا تأمین کنندگان مشهور چینی می توانند تعامل بیشتری در رسانه های اجتماعی ایجاد کنند و از لوکس بودن مارک درک شده نسبت به حمایت کنندگان مشهور غربی ، بر اساس تحلیل داده های بزرگ آنلاین و دو آزمایش ، تقویت کنند. ما همچنین بررسی می کنیم که تأثیر مشهور محلی در کجا تأثیرگذار است و بر نقش تعدیل کننده میهن پرستی متمرکز است. نتایج نشان می دهد که حمایت های مشهور محلی (در مقابل استاندارد) منجر به تعامل بیشتر رسانه های اجتماعی می شود. استفاده از تأییدهای مشهور محلی (استاندارد) باعث افزایش لوکس بودن برند مشهور برای افراد با میهن پرستی بالا (پایین) می شود.