همگرایی فن آوری و ناپدید شدن اختلاف درآمد در بین کشورها منجر به یکسان سازی رفتار مصرف کننده نخواهد شد. در عوض ، رفتار مصرف کننده به دلیل اختلافات فرهنگی ناهمگن تر خواهد شد. با نزدیک شدن درآمد مصرف کننده در کشورها ، تجلی اختلافات ارزشی قوی تر می شود. این پدیده باعث می شود درک ارزشهای فرهنگهای ملی و تأثیر آنها بر رفتار مصرف کننده اهمیت فزاینده ای پیدا کند. استراتژی های خرده فروشی برای یک کشور بدون سازگاری نمی تواند به کشورهای دیگر گسترش یابد. از الگوی فرهنگ ملی هوفستید برای درک تفاوت در رفتار مصرف کننده در سراسر کشورها استفاده می شود. نمونه هایی از تفاوت های مصرف ، روابط آنها با فرهنگ مورد بحث و پیامدهای منتخب برای مدیریت خرده فروشی بین المللی به تفصیل ارائه شده است.
About Us
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua.
ضروریات تحقق سال رونق تولید
ماه اردیبهشت تبدیل خلاقیت ها و ایده های شما دانشجویان و کارآفرینان به نوآوری و محصولات تولیدی با شعار با ارائه ایده های خلاق و نوآور در زمینه طرح های تولیدی دارای توجیه اقتصادی دست در دست هم برای استقلال هر چه بیشتر کشورمان بکوشیم
شرکت کوروش صنعت هخامنش آماده دریافت ایده های خلاق شما در زمینه طرح های تولیدی دارای توجیه اقتصادی و مطالعه در این زمینه توسط کارشناسان در منوی مربوط به خدمات کارآفرینان و تولیدکنندگان
About Us
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua.