این مطالعه نگرش به مدیران زن در اتریش را اندازه گیری می کند و آنها را با نگرش در ماکائو در یک صنعت مقایسه می کند تا عوامل کاهش دهنده احتمالی را کشف کند. این مطالعه رویکرد کمی دارد و توزیع زنان به عنوان مدیران (WAMS) را به ۱۳۵ کارمند مهمان نوازی اتریشی و ۲۰۹ کاراکتر ماکائو توزیع می کند. یافته ها حاکی از آن است که نگرش نسبت به زنان به عنوان مدیر در اتریش نسبت به صنعت گردشگری ماکائو در زمینه محدودیت های بدنی ، پذیرش ، توانایی و رهبری WAMS منفی است. در مقابل ، نگرش ماکائو به ویژه در میان پاسخ دهندگان مرد از هر چهار جنبه مثبت است. نتایج حاکی از تأثیرگذاری در سیاستهای مربوط به جنسیت است و نشان می دهد که مدیریت استعداد به جای اقدامات برابری جنسیتی ممکن است در یک صنعت با مشخصات بالا مورد نیاز باشد.