رشد سریع اقتصادی و در نتیجه اضافه مصرف باعث تسریع در زوال زیست محیطی در سراسر جهان شده و موجب نگرانی های زیست محیطی مربوط به مصرف شده است. این مطالعه سعی در کشف پیشینههای رفتار مصرفکننده آگاه از نظر زیست محیطی (ECCB) در بین مصرف کنندگان جوان شهری در هند – یک بازار نوظهور که رشد اقتصادی سریع را با افزایش شهرنشینی و تغییر در الگوهای مصرف که به خطر محیط زیست کمک می کنند ، دارد. مطالعه تجربی شامل یک بررسی ادبیات ، از تئوری رفتار برنامه ریزی شده با استفاده از نگرشهای زیست محیطی ، هنجارهای ذهنی ، اثربخشی مصرف کننده درک شده و قصد رفتاری در مدل برای بررسی تأثیر آنها بر ECCB استفاده می کند. نتایج نشان می دهد که نگرش و اثربخشی مصرف کننده درک شده هر دو تأثیر مثبت مستقیم و غیرمستقیمی قابل توجهی در ECCB دارند. علاوه بر این ، به نظر می رسد که هنجار ذهنی ، معیار تقاضای اجتماعی ، تأثیر معنی داری در قصد رفتاری منتهی به ECCB – بر خلاف یافته های ثابت شده در یک جامعه جمعی که در این مطالعه در نظر گرفته شده است ، ندارد. این مقاله با پیامدهای سیاستگذاری یافته ها برای بازاریابان و سیاستگذاران و نیز جهت های بالقوه برای تحقیقات بیشتر نتیجه گیری می کند.
About Us
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua.
ضروریات تحقق سال رونق تولید
ماه اردیبهشت تبدیل خلاقیت ها و ایده های شما دانشجویان و کارآفرینان به نوآوری و محصولات تولیدی با شعار با ارائه ایده های خلاق و نوآور در زمینه طرح های تولیدی دارای توجیه اقتصادی دست در دست هم برای استقلال هر چه بیشتر کشورمان بکوشیم
شرکت کوروش صنعت هخامنش آماده دریافت ایده های خلاق شما در زمینه طرح های تولیدی دارای توجیه اقتصادی و مطالعه در این زمینه توسط کارشناسان در منوی مربوط به خدمات کارآفرینان و تولیدکنندگان
About Us
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua.