این مطالعه ترکیبی از تئوری سیگنالینگ و چشم انداز قابلیت های بازاریابی پویا برای بررسی نقش واسطه ای نوآوری محصول در تأثیر هزینه های تحقیق و توسعه و ارزش برند در عملکرد بازاریابی است. این مطالعه نشان می دهد که شرکت های MNC قادر به استفاده از هزینه های تحقیق و توسعه برای بهبود نوآوری محصول و سهم بازار خود در مقیاس بیشتر در مقایسه با شرکت های کوچک و متوسط و خرده فروشی هستند. با این حال ، سهام تجاری قوی تر شرکت های MNC ممکن است با مهار نوآوری محصول به عملکرد محصولات جدید آنها آسیب برساند. نویسندگان با استفاده از رگرسیون و آنالیز پروبیت به مطالعه داده های پانلی برای ۱۳۵۶ مارک مواد غذایی پرداختند. به طور کلی ، این تحقیق بینش تازه ای در مورد فرآیندی که با آن هزینه های تحقیق و توسعه و ارزش ویژه برند در نوآوری محصول و عملکرد بازاریابی در دسته بندی محصولات بسیار رقابتی تأثیر می گذارد.
About Us
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua.
ضروریات تحقق سال رونق تولید
ماه اردیبهشت تبدیل خلاقیت ها و ایده های شما دانشجویان و کارآفرینان به نوآوری و محصولات تولیدی با شعار با ارائه ایده های خلاق و نوآور در زمینه طرح های تولیدی دارای توجیه اقتصادی دست در دست هم برای استقلال هر چه بیشتر کشورمان بکوشیم
شرکت کوروش صنعت هخامنش آماده دریافت ایده های خلاق شما در زمینه طرح های تولیدی دارای توجیه اقتصادی و مطالعه در این زمینه توسط کارشناسان در منوی مربوط به خدمات کارآفرینان و تولیدکنندگان
About Us
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua.